Gå til innhold

til NHD: efexor/bivirkning

Anbefalte innlegg

Logg inn Logg ut Skriv nytt innlegg

efexor depot/bivirkning

Hei. Jeg lurer på noe angående efexor depot. Har nettopp begynt på denne medisinen (1 1/2 uke), tar 75mg hver dag. Legen sa at det var liten sjanse for vektøking, men det står like vel oppført som hyppig bivirkning. Så er sjansen for at jeg kommer til å legge på meg mye? Jeg har spiseforstyrrelse, så det vil skape ekstra problemer for meg. Jeg er 19 år og veldig mye i fysisk aktivitet, trener opptil 5 ganger i uken. Dette vil vel kanskje gjøre sjansen for at jeg går opp i vekt mindre?

Og hvor lang tid vil det ta før jeg merker noen virkning?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48752-til-nhd-efexorbivirkning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det eneste efexor kan gi deg er mer matlyst.Den gjør ingenting med forbrenninga di eller noe...

Den gjør derimot som _oftes_ at man mister matlysten.

Dette har legen min fortalt meg mange ganger(han er også overlege her jeg er innlagt,hvis det gjør han mer troverdig for deg).

Jeg går selv på en veldig stor dose efexor og har ikke hatt bivirkninger av den,tror jeg (går på andre medisiner,så jeg vet ikke fra hvilken medisin bivirkningene kommer fra,men jeg og legen tror det er de andre,ikke efexoren).

Håper dette kan berolige deg litt....?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...