Gå til innhold

Skuffet


ark2

Anbefalte innlegg

Gikk i dag til postkassen med like store forventninger som jeg har hver dag. I dag må brevet fra AF ligge der og fortelle oss hvilket distrikt vi har fått i Colombia. Og gleden var stor da brev fra AF lå i postkassen, brevet ble åpnet i en fart og gjett om jeg ble skuffet. Det var bare medlemskontigentkrav som lå i brevet :-(

Bedre lykke neste gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Ark2, vet akkurat hvordan du har det nå.

Slik gikk jeg også og ventet og ventet og det eneste som kom i postkassen var regninger, men en dag kom det en mail med distriktet vårt på. Og det på en dag som jeg ikke tenkte på det, men hadde det kjempetravelt på jobb.

Jeg krysser fingrene for at det snart er deres tur!

Trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg godt igjen - samme rekasjoner her i huset om dagen også. Jeg _må_ sjekke mailen min på jobb flere ganger om dagen. Her gang jeg "sniker meg" meg til å sjekke står det en kollega og venter spent på ansiktsutrykket mitt. *ler*

Jeg fikk også samme brev som deg fra AF i dag, men tok det helt med ro. Konvollutten var nemlig hvit, mens posten fra saksbehandlerene alltid sendes i resilkulerte konvolutter *hva legger man ikke merke til;-)*

...men i morgen - da er det vår tur ark2!!!......trur eg.....

Klem fra en like skuffet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Skjønner deg godt, har dere ikke ventet lenge nå? Vi fikk distrikt tilsendt på mail før det kom i posten. Vi vet heller ikke noe mer. Det andre paret som har fått tildelt samme distrikt som oss ringte AF i dag. De sa vi måtte smøre oss med tålmodighet, men at det nærmet seg siden de har bedt om politiattester (men det har du vel fått høre om?)Nå er jeg så lei av å vente, i morgen er det 7 lange uker siden vi fikk distrikt. Vi får krysse fingrene på at vi får gode nyheter i løpet av noen dager alle sammen. Og for det vi vet kan du få et distrikt som jobber litt raskere enn det vi har fått tildelt, så kanskje vi får reise samtidig til Colombia.

Fortsatt god ventetid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Skjønner deg godt, har dere ikke ventet lenge nå? Vi fikk distrikt tilsendt på mail før det kom i posten. Vi vet heller ikke noe mer. Det andre paret som har fått tildelt samme distrikt som oss ringte AF i dag. De sa vi måtte smøre oss med tålmodighet, men at det nærmet seg siden de har bedt om politiattester (men det har du vel fått høre om?)Nå er jeg så lei av å vente, i morgen er det 7 lange uker siden vi fikk distrikt. Vi får krysse fingrene på at vi får gode nyheter i løpet av noen dager alle sammen. Og for det vi vet kan du få et distrikt som jobber litt raskere enn det vi har fått tildelt, så kanskje vi får reise samtidig til Colombia.

Fortsatt god ventetid!

Skal dere til Armenia?

Bare nyskjerrig, siden jeg kjenner det andre paret som skal dit gjennom vår første adopsjon.

Skjønner godt deres frustrasjon når dere må vente så lenge på tildeling etter distrikt som dere gjør. Jeg har ventet på en gledmelding fra vest i mange uker , men denne uken må det vel være deres tur?

Nå krysser ark2 og jeg fingrene for at vi får distrikt og senere tildeling på samme tid, og håper jo selvfølgelig på å "ta dere igjen" med et raskere distrikt;-)

Ha en fortsatt god venteuke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dere til Armenia?

Bare nyskjerrig, siden jeg kjenner det andre paret som skal dit gjennom vår første adopsjon.

Skjønner godt deres frustrasjon når dere må vente så lenge på tildeling etter distrikt som dere gjør. Jeg har ventet på en gledmelding fra vest i mange uker , men denne uken må det vel være deres tur?

Nå krysser ark2 og jeg fingrene for at vi får distrikt og senere tildeling på samme tid, og håper jo selvfølgelig på å "ta dere igjen" med et raskere distrikt;-)

Ha en fortsatt god venteuke!

Ja vi skal til Armenia, og selv om vi ligger ca 1 uke før paret du kjenner håper vi på å få reise sammen.

Krysser fingre for dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal dere til Armenia?

Bare nyskjerrig, siden jeg kjenner det andre paret som skal dit gjennom vår første adopsjon.

Skjønner godt deres frustrasjon når dere må vente så lenge på tildeling etter distrikt som dere gjør. Jeg har ventet på en gledmelding fra vest i mange uker , men denne uken må det vel være deres tur?

Nå krysser ark2 og jeg fingrene for at vi får distrikt og senere tildeling på samme tid, og håper jo selvfølgelig på å "ta dere igjen" med et raskere distrikt;-)

Ha en fortsatt god venteuke!

Ja vi skal til Armenia, og selv om vi ligger ca 1 uke før paret du kjenner håper vi på å få reise sammen.

Krysser fingre for dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Skjønner deg godt, har dere ikke ventet lenge nå? Vi fikk distrikt tilsendt på mail før det kom i posten. Vi vet heller ikke noe mer. Det andre paret som har fått tildelt samme distrikt som oss ringte AF i dag. De sa vi måtte smøre oss med tålmodighet, men at det nærmet seg siden de har bedt om politiattester (men det har du vel fått høre om?)Nå er jeg så lei av å vente, i morgen er det 7 lange uker siden vi fikk distrikt. Vi får krysse fingrene på at vi får gode nyheter i løpet av noen dager alle sammen. Og for det vi vet kan du få et distrikt som jobber litt raskere enn det vi har fått tildelt, så kanskje vi får reise samtidig til Colombia.

Fortsatt god ventetid!

Hei Selly

Vi sendte papirene våre i slutten av november, ble godkjent 31.01.02 og har siden ventet på distrikt.

Har vel egentlig ikke ventet så veldig lenge, for ved vår første adopsjon ventet vi i 1 1/2 år fra vi sendte papirene våre til vi fikk tildeling, så det går vel egentlig raskt nå.

Men siden en har blitt forespeilet en ventetid på ca. 6 mnd. så begynner en å vente når det nærmer seg 6 mnd. Er nå inne i 5. mnd. siden vi sendte papirene, og håper nå snart å høre noe nytt.

Håper at dere som venter på tildeling nå får høre noe denne uka, det må være nervepirrende å gå slik i uke etter uke og vente på TELEFONEN.

Krysser alt for at alle nå får høre noe nytt snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...