Gå til innhold

Personlig assistent. Fact osv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Worriesome Plenty 2 skrev (26 minutter siden):

Er det bærekraftig?

min mann er personlig assistent og det har mye for seg for han som trenger det, jeg har fact og har fått hjelp derfra. Men nå går det mest i telefon timer og det er ikke det samme. 

Worriesome Plenty 2
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

min mann er personlig assistent og det har mye for seg for han som trenger det, jeg har fact og har fått hjelp derfra. Men nå går det mest i telefon timer og det er ikke det samme. 

Det jeg tenkte på er om det er nok personer og penger til å bemanne feks en som må ha personlig assistent hele døgnet?

Worriesome Plenty 2 skrev (4 minutter siden):

Det jeg tenkte på er om det er nok personer og penger til å bemanne feks en som må ha personlig assistent hele døgnet?

Det bør det jo være men det er ikke alltid tilfellet dessverre. 

Annonse

Worriesome Plenty 2 skrev (3 timer siden):

Er det bærekraftig?

Skal man stille spørsmål ved bærekraftighet i offentlig ressursbruk er det nok helt andre steder enn i helsetjenestene man bør begynne, f.eks. New Public Management - filosofien i sin helhet.

Worriesome Plenty 2
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Skal man stille spørsmål ved bærekraftighet i offentlig ressursbruk er det nok helt andre steder enn i helsetjenestene man bør begynne, f.eks. New Public Management - filosofien i sin helhet.

Det er mulig. Det var heller ikke ment som surmaga kritikk mot uheldige skjebner, jeg skjønner bare ikke hvordan det skal gå ihop personellmessig. Hvis 1 med personlig assistent har 3 assistenter feks.

Worriesome Plenty 2 skrev (1 time siden):

Det er mulig. Det var heller ikke ment som surmaga kritikk mot uheldige skjebner, jeg skjønner bare ikke hvordan det skal gå ihop personellmessig. Hvis 1 med personlig assistent har 3 assistenter feks.

Du må jo se det i forhold til behov og hvilke andre muligheter som finne s(eks. institusjon der flere andre brukere kan rammes av utageringer, når det handler om aggresjon og utagering. Alle sliter ikke med det, men ment som et eksempel)

Anonymkode: 5e062...2b6

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Du må jo se det i forhold til behov og hvilke andre muligheter som finne s(eks. institusjon der flere andre brukere kan rammes av utageringer, når det handler om aggresjon og utagering. Alle sliter ikke med det, men ment som et eksempel)

Anonymkode: 5e062...2b6

De som utagerer bor da i spesielle boliger med personal

Anonymkode: d54a3...d31

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...