Gå til innhold

Hva ser du frem til denne høsten/vinteren?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jobbens megakule julebord, feiring av min venninnes 40-årsdag med vennegjengen i november, winter wonderland på fjellet, aking med nevø og niese, innetid 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker skrev (1 time siden):

Nyttårsfesten! 🥳😎🤪

😄 Liker folk med planer!

UtakknemligDiva skrev (58 minutter siden):

Julebord, nyttårsfest, telefonen fra min andre jobb som jeg aldri vet når kommer, jobbing, et par turer på kino

 

Trinity80 skrev (55 minutter siden):

Jobbens megakule julebord, feiring av min venninnes 40-årsdag med vennegjengen i november, winter wonderland på fjellet, aking med nevø og niese, innetid 😊😊

Jeg visste ikke at julebord ble ansett som så  - - gøy? For meg virker det som et mareritt :D  Har dere godt arbeidsmiljø? Jeg har akkurat begynt i ny jobb, i et kjempe bra miljø, og skal gå med åpen sinn, er bare litt skeptisk haha

Anonymkode: 00389...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

😄 Liker folk med planer!

 

Jeg visste ikke at julebord ble ansett som så  - - gøy? For meg virker det som et mareritt :D  Har dere godt arbeidsmiljø? Jeg har akkurat begynt i ny jobb, i et kjempe bra miljø, og skal gå med åpen sinn, er bare litt skeptisk haha

Anonymkode: 00389...b33

Skjønner at julebord ikke er for alle. Men jeg har altså jobbet på samme sted i over 14 år nå, det er ett sted med veldig godt arbeidsmiljø. Alle kan være seg selv, eneste kravet er at man gjør jobben sin☺️

Men jeg er god på å hvile mellom sosiale slag. Eller rettere sagt, blitt god på det. Så da trives jeg veldig i sosiale settinger nå som jeg har funnet litt ut at det. Drikker heller ikke meg så drita heller, men koser meg.

Julebord er mareritt når det er bare flatfylla som gjelder synes jeg😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

😄 Liker folk med planer!

 

Jeg visste ikke at julebord ble ansett som så  - - gøy? For meg virker det som et mareritt :D  Har dere godt arbeidsmiljø? Jeg har akkurat begynt i ny jobb, i et kjempe bra miljø, og skal gå med åpen sinn, er bare litt skeptisk haha

Anonymkode: 00389...b33

Ja jeg synes vi har. Men det er et dramasted. Helt ekstremt mye rykter og sladder 😂 ja ja.

Og så er det jo alltids gøy å se de litt andre sidene av folk, og hva vi vil finne på denne gangen. Kanskje jeg får til noe med noen og, bare vi blir fulle nokk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på fjellet i helgen og gått fine turer i vakkert terreng. Det var nok siste fjelltur før snøen kommer. Gleder meg til å renne slalåm og gå på ski!

Ellers gleder jeg meg til å få besøk av dattera noen dager til uka, og av alle tre "barna" til jul (alle tre bor laaaangt unna).

Gleder meg til en kveld om et par uker da vi skal på besøk til et vennepar, og til en annen kveld i november når vi får besøk av venner.

Gleder meg til julebord med jobben og julekonsert med koret (samme helg 😅)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Hytta, fjell, skiturer, bålpannekos, peiskos.

Jeg håper at veien til jobb ikke blir like isete som den var i fjor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå til helgen skal vi ha en mini blåtur, min mann og jeg. Vi skal i en familiesammenkomst noen timers kjøring unna på lørdag, så alt jeg vet (eller forstår) er at vi skal overnatte et sted underveis, som han har booket og bestemt og funnet restaurant etc. Så det gleder jeg meg til. En liten mini høstferie blir det også, ettersom det ikke har blitt noe av det pga. diverse ordning og fiksing for gamle foreldre med mer. 

Ellers gleder jeg meg til forestillinger jeg/vi har billetter til og noen allerede planlagte vennemiddager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til snø og skiturer.

Gleder meg ikke til slaps, holke og mørketid.

Gleder meg også over det faktum at våren kommer etter vinteren ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...