Gå til innhold

Pappa liker bildene til en venninne av meg

Anbefalte innlegg

Hun er ikke direkte en venninne men en bekjent på en måte. Ønsker bare ikke å gå for mye i detalj så ikke folk blir gjenkjent. Man vet aldri.

Men jeg har fått med meg at pappa liker bildene hennes. Hun er bare noen få år eldre enn meg. Han liker hvert eneste bilde!! 

Er dette noe å reagere på eller overreagerer jeg? 

Anonymkode: 5d29b...ab5

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hun er ikke direkte en venninne men en bekjent på en måte. Ønsker bare ikke å gå for mye i detalj så ikke folk blir gjenkjent. Man vet aldri.

Men jeg har fått med meg at pappa liker bildene hennes. Hun er bare noen få år eldre enn meg. Han liker hvert eneste bilde!! 

Da er det første spørsmålet, gjelder dette bare hennes bilder, eller er han en slik en som liker alle bilder han ser...

nachnoo skrev (15 minutter siden):

Bildene hennes? Er hun fotograf, og er det bildene hun tar han liker? Eller er det bilder av henne?

Bilder av henne, og alt annet hun legger ut. Nei han er ikke like aktiv på andre sine bilder. Han kan like et bilde i ny og ne men han liker somregel ikke alt alle legger ut

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Skjønner at du ikke synes dette er greit, siden venninnen kun er et par år eldre enn deg.

Ta en prat med pappa. 

Anonymkode: b4aaa...42f

Hva skal jeg gjøre med saken? Jeg kan jo ikke bestemme hva han skal? Er det noen her som har en anelse om hvorfor han gjør det? Kan han være interessert i henne?

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva skal jeg gjøre med saken? Jeg kan jo ikke bestemme hva han skal? Er det noen her som har en anelse om hvorfor han gjør det? Kan han være interessert i henne?

Hvorfor han gjør det er det ingen her som kan svare på, og du kan ikke bestemme hva han skal.
Men du kan si til han at du ikke synes dette er greit pga venninnen din er så ung, og at han lett kan bli oppfattet som en gammel gris

Anonymkode: b4aaa...42f

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Pappaen til min venninne liker også bildene mine. Det kan være både profilbilder, turbilder og naturbilder. Dette er bare fordi han har kjent meg i godt over 50 år. Jeg og min bestevenninne gikk ut og inn av hverandres hjem siden vi var 2 år. Pappaen hennes kjenner meg godt.  Han legger igjen en likes og noen ganger en kommentar for å være hyggelig. 

Hvis din venninne legger ut sånne " se på meg hvor deilig jeg er bilder" , kan jeg forstå at du synes likes fra faren din er ubehagelig. 

Derfor vanskelig å svare på om du overreagerer. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...