Unspoken Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Godt å høre at noen forstår litt hvordan jeg har d...skal begynne å prate med psyk. har jeg funnet ut...for jeg har ikke så lyst til å tvile så mye på meg selv og være så mye trist. Ja jeg liker den sangen veldig godt:-) men..har hørt den av flere band, hvem er d som har orginalen? har d litt bedre nå da, selv om jeg bør lære å tenke meg mer om før jeg sier noe..d er vel den eneste måten å lære på noen ganger..å feile, for da vet man kanskje å passe på mer i fremtiden ...jeg snakker med dame hver dag i tlf..er d egentlig for ofte?..vi bor 50mil unna hverandre men.. en ting til...jeg har veldig vannskelig for å prate om meg selv og f.eks dama til venner og familie..så ..hun synes d er litt dumt at jeg sier så lite..forteller aldri noe uten at noen spørr, d er d mange som har sakt til meg, at de liksom må dra orda ut av munnen min. Er d normalt eller..? vil så gjærne prate, men tørr liksom ikke.. .... beyond the realms of death.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48772-fragile-dreams/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.