Gå til innhold

Fragile dreams

Anbefalte innlegg

Godt å høre at noen forstår litt hvordan jeg har d...skal begynne å prate med psyk. har jeg funnet ut...for jeg har ikke så lyst til å tvile så mye på meg selv og være så mye trist.

Ja jeg liker den sangen veldig godt:-)

men..har hørt den av flere band, hvem er d som har orginalen?

har d litt bedre nå da, selv om jeg bør lære å tenke meg mer om før jeg sier noe..d er vel den eneste måten å lære på noen ganger..å feile, for da vet man kanskje å passe på mer i fremtiden

...jeg snakker med dame hver dag i tlf..er d egentlig for ofte?..vi bor 50mil unna hverandre men..

en ting til...jeg har veldig vannskelig for å prate om meg selv og f.eks dama til venner og familie..så ..hun synes d er litt dumt at jeg sier så lite..forteller aldri noe uten at noen spørr, d er d mange som har sakt til meg, at de liksom må dra orda ut av munnen min.

Er d normalt eller..?

vil så gjærne prate, men tørr liksom ikke..

....

beyond the realms of death....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48772-fragile-dreams/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...