Gå til innhold

Reglene på forum @admin

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei @Admin først beklager at jeg brøyt en (eller flere?) regler nå nettopp, men jeg synes av og til det er litt vanskelig å skjønne hvor grensene går. Jeg har lest gjennom reglene men synes likevel det er litt vanskelig å skjønne hvor grensene går sånn helt konkret? Kunne du derfor gitt ett helt konkret eksempel på hva som er lov og ikke å spørre om her inne?

Anonymkode: d955c...8f6

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/487729-reglene-p%C3%A5-forum-admin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Klippet fra regelverket:

Det er ikke lov å komme med "konkrete selvmordstanker, selvmords- og selvskadingsmetoder"

Hva er det her du ikke forstår?

Anonymkode: 4c954...3ea

Hva regnes som en konkret tanke/metode?

Anonymkode: d955c...8f6

Annonse

FjellOgDalar skrev (13 minutter siden):

Man bør unngå å skrive "Jeg kuttet meg x antall ganger med x dings og måtte sy x antall sting" f.eks. Det kan virke triggende på andre med slike grafiske detaljer. 

Dessuten: Hva er hensikten med å skrive noe slikt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...