AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 Del Skrevet 21. oktober 2024 Dersom du kom oppi en situasjon der du hjalp en ukjent med å løse et problem som gjorde vedkommende veldig takknemlig? Øver meg på å identifisere følelser, så setter pris på innspill. Har kommet frem til at jeg kjente på takknemlighet for å kunne bidra med noe som faktisk betydde noe, og (pinlig 😬) noe stolthet. Det siste der får en bismak, for man skal liksom ikke det..har til og med slettet den delen her et par ganger fordi jeg ikke vil at noen skal se på det som «skryt». Men lurer på om andre har ulike tanker om hvordan dere hadde følt det? Anonymkode: dc91f...65e 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/487734-hva-ville-du-f%C3%B8lt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. oktober 2024 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dersom du kom oppi en situasjon der du hjalp en ukjent med å løse et problem som gjorde vedkommende veldig takknemlig? Øver meg på å identifisere følelser, så setter pris på innspill. Har kommet frem til at jeg kjente på takknemlighet for å kunne bidra med noe som faktisk betydde noe, og (pinlig 😬) noe stolthet. Det siste der får en bismak, for man skal liksom ikke det..har til og med slettet den delen her et par ganger fordi jeg ikke vil at noen skal se på det som «skryt». Men lurer på om andre har ulike tanker om hvordan dere hadde følt det? Anonymkode: dc91f...65e Jeg synes absolutt det skal være lov til å være stolt over at man har hjulpet noen, ikke på den måten at man brisker seg med det og går rundt og skryter av det (det skal ikke være grunnen til at man gjør en god gjerning!), men at man gir seg selv en klapp på skuldra og sier:"Godt jobba, Lillemus! Nå gjorde du noe bra!" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/487734-hva-ville-du-f%C3%B8lt/#findComment-4328913 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.