Gå til innhold

Hva feiler underlivet mitt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det kommer en ganske stram lukt fra underlivet/trusa. Har tenkt på sopp, men jeg har ikke mye utflod og en canesten stikkpille funket ikke. Har også tenkt på bakteriell vaginose, men det er ikke sånn typisk fiskelukt og igjen så har jeg normal utflod. Bortsett fra at den stinker. 

Noen som vet hva dette kommer av? 

Anonymkode: b6f9d...63a

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/487771-hva-feiler-underlivet-mitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kommer en ganske stram lukt fra underlivet/trusa. Har tenkt på sopp, men jeg har ikke mye utflod og en canesten stikkpille funket ikke. Har også tenkt på bakteriell vaginose, men det er ikke sånn typisk fiskelukt og igjen så har jeg normal utflod. Bortsett fra at den stinker. 

Noen som vet hva dette kommer av? 

Stinkende utflod = legebesøk.

AnonymBruker
Lillemus skrev (31 minutter siden):

Stinkende utflod = legebesøk.

Stakkars leger som må hanskes med slikt. Jeg kunne aldri vært lege uten å ha en spybøtte ved siden av meg. Er SÅ mye kvalmt og ekkelt de må håndtere. Stinkende utflod, ører fulle av ørevoks, vorter og ekle føflekker, osv 🤮

Mener ikke at du ikke skal gå til lege med dette ts. Profesjonelle leger takler alt slikt. Jeg sa bare hva JEG tenker. Som sagt hadde ikke JEG taklet slikt. Men så er jeg jo heller ingen lege. 

Anonymkode: 4c37c...53a

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Stakkars leger som må hanskes med slikt. Jeg kunne aldri vært lege uten å ha en spybøtte ved siden av meg. Er SÅ mye kvalmt og ekkelt de må håndtere. Stinkende utflod, ører fulle av ørevoks, vorter og ekle føflekker, osv 🤮

Mener ikke at du ikke skal gå til lege med dette ts. Profesjonelle leger takler alt slikt. Jeg sa bare hva JEG tenker. Som sagt hadde ikke JEG taklet slikt. Men så er jeg jo heller ingen lege. 

Dette er da ingen ting i forhold til alt de må takle. Hvis du hadde fått 1,2 mill i lønn, så kanskje du hadde taklet det :)

Annonse

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ah, ok. Jeg er ikke komfortabel med gu av fastlegen, men får ringe gynekologen jeg har gått til før. 

Hva kan det være? 

https://www.kry.no/helsenytt/atte-arsaker-til-lukt-fra-skjeden/

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sønnen min er helsefagarbeider og jobber med demente og eldre og det der er virkelig ingenting. :)  Det blir nok en vane, han løfter ikke et øyebryn om han må fjerne oppkast etter kattene eller tømme kattedoen, han bare flirer og sier at dette er ingenting i forhold til det de har å hanskes med på jobben. 

FjellOgDalar

Jeg tror nok helsepersonell blir ganske herdet etter hvert.

For litt over 20 år siden jobbet jeg som pleiemedarbeider, og gruet meg til å håndtere kroppslig avfall. Men det tok ikke så lang tid før det å tørke avføring i ymse utgaver ble rutine. Puste igjennom munnen om det var ille. Oppkast er en annen historie Det var heldigvis ikke så ofte jeg måtte forholde meg til det, men vil tro de som stadig må håndtere det venner seg til det også etter hvert. Men... Jeg er der at jeg kan ende opp med å spy selv om noen i nærheten av meg gjør det, så det ville vært en utfordring.   

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...