Gå til innhold

Hvordan holde ut med angst?

Anbefalte innlegg

snusmumeriken96 skrev (30 minutter siden):

Jeg blir så sint på meg selv

Jeg har opplevd enorm angst, sinne, kroppslig uro, umulig å sitte stille, umulig å slappe av.

Det hjalp med en frivillig innleggelse på psykiatrisk, enkle rammer hvor verden føltes mindre kaotisk, å snakke rolig med greie folk, Sobril ved behov mot de største bølgene av angst og medisiner for å sove (de funka ikke så bra dessverre), propanolol mot skjelving og høy puls. Og tid.

Når jeg får tendenser til det samme nå senere har jeg ingen teknikker eller triks som får det til å gå over dessverre. 

Har du fått tilbud om noen litt beroligende AP? Jeg syntes kanskje quetiapin hjalp litt, men jeg tror jeg da hadde ganske mye mindre uro enn det du beskriver. 

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...