Gå til innhold

Vin etter plastisk kirurgi?!

Anbefalte innlegg

Soulshine88

Jeg hadde brystløft og overarmsplastikk for 8 dager siden, går ikke på smertestillende lenger og sårene gror fint. Minimalt med smerter å føler meg bra. 

På nett står alt fra 48 timer til 4 uker på når man kan drikke alkohol igjen etter operasjon. Det er selvsagt ikke snakk om flatfyll ute på byen, men mer å drikke noen glass vin hjemme i sofaen med mannen min. Jeg MÅ absolutt ikke, så kan fint vente i 4 uker. Men lurer på om noen har mer kunnskap rundt dette, og om det er trygt for meg å gjøre det nå i helgen? 

Jeg har forsøkt ringe dit jeg ble operert men hun i skranken var like usikker som meg å skulle forhøre seg videre å jeg skulle bli oppringt. Dette er 2 dager siden så jeg får liksom ikke noe klart svar derfra heller. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/487838-vin-etter-plastisk-kirurgi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge du ikke går på noen medisiner som ikke skal blandes med alkohol så ser jeg ikke problemet med et par glass vin hjemme. 

Jeg ville ikke gått ut på byen/fest og blitt drita så kort tid etter operasjon, men det er heller ikke det som er planen din. :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...