Gå til innhold

Hvor lang tid bruker du på å svare på meldinger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå hender det ofte at jeg har telefonen på stille og da kan det ta tid før jeg ser en ny melding.  Det kan også ta litt tid før jeg svarer hvis jeg er opptatt. En som har høy prioritet er datteren.  Da kan jeg svare selvom jeg feks er borte på besøk, mens meldinger fra andre må vente.  Jeg tenker at hvis det er noe som haster, så bør folk ringe istedenfor å sende melding.

Nå er min holdning til mobilen at en ikke trenger å være tilgjengelig bestandig.  En får svare når en kan

Annonse

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er vanlig folkeskikk? Er det forskjell på venner og folk som ikke står en så nær iht svarresponstid?

Anonymkode: 79ac8...520

Noen ganger hender det jeg ikke ser meldinger... da kan det ta flere timer. Men mer enn noen timer, og er det snakk om dager så er det litt frekt. 

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (Akkurat nå):

Noen ganger hender det jeg ikke ser meldinger... da kan det ta flere timer. Men mer enn noen timer, og er det snakk om dager så er det litt frekt. 

Aha. At jeg ikke ser på mobilen min på ett par døgn er frekt?

Tar meg lett ett par dager fri fra mobil titt og ofte. Ser ikke på meg selv som en frekk person fordiom.

Anonymkode: d5d5d...ab2

snusmumeriken96 skrev (2 timer siden):

Det er selvfølgelig helt innafor å ikke forholde seg til sin egen mobil for akkurat så lang tid man selv trenger eller ønsker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...