Gå til innhold

Sjarmerende fyr denne Marius Høiby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

snusmumeriken96 skrev (5 timer siden):

Liker ikke bimbo damer. Han hadde bare sånne dollegreier.. liker ikke sånne damer. Som kun er sammen med han pga av han er kongelig.

Det var da sannelig litt av en uttalelse! Nora Haukland har bl.a. vært med i Kompani Lauritzen og der var hun langt fra noen dum bimbo! Hun hadde garantert knust både meg og deg langt ned i støvlene!

snusmumeriken96
Lillemus skrev (18 minutter siden):

Det var da sannelig litt av en uttalelse! Nora Haukland har bl.a. vært med i Kompani Lauritzen og der var hun langt fra noen dum bimbo! Hun hadde garantert knust både meg og deg langt ned i støvlene!

Hu har fjerna alle rynker og har restylan i leppene, fake dokke.

Annonse

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du virker bare misunnelig.

Anonymkode: 08ad5...1e9

Jeg er ikke misunnelig, men hun har ordna på tryner sitt, man ser det veldig lett. Og nå handler jo hele tråden om noe helt annet. 

Det jeg ville fram til er at jeg ikke har empati med sånne damer. De får nok som det er. Hae derimor empati med menn som ganske sikkert sliter psykisk.

Annonse

snusmumeriken96 skrev (24 minutter siden):

Jeg er ikke misunnelig, men hun har ordna på tryner sitt, man ser det veldig lett. Og nå handler jo hele tråden om noe helt annet. 

Det jeg ville fram til er at jeg ikke har empati med sånne damer. De får nok som det er. Hae derimor empati med menn som ganske sikkert sliter psykisk.

Og så?  Vi kan alle fikse på trynet vårt hvis vi ønsker det.  Og vi som ikke ønsker det kan la være.  Det ene eller det andre sier ingen ting om de forskjellige.  Og ingen mann psyke eller ikke skal banke damer og ødelegge livet deres.

Endret av Dorthe
snusmumeriken96 skrev (16 timer siden):

Hvorfor har du empati ? Dyssosiale trekk plager ikke personen selv. Da er det andre som får lide. Synes du han virker veldig lei seg der han står med en kartong øl og viser se og hør fingeren?

Anonymkode: 2afd0...29e

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor har du empati ? Dyssosiale trekk plager ikke personen selv. Da er det andre som får lide. Synes du han virker veldig lei seg der han står med en kartong øl og viser se og hør fingeren?

Anonymkode: 2afd0...29e

Jeg viser fuck you til folk daglig, fordi jeg hater mennesker. Jeg har ikke noe sånn sykdom. 

snusmumeriken96 skrev (8 minutter siden):

Jeg viser fuck you til folk daglig, fordi jeg hater mennesker. Jeg har ikke noe sånn sykdom. 

Man kommer nok ikke unna at noe er galt hvis man hater folk/ting man ikke kjenner/har smakt/sett/o.l.

Er ikke en stor fan av folk selv, men det er langt unna hat jeg føler. 

Anonymkode: e3dc4...eb8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...