Gå til innhold

Svarte feil når psykologen ringte...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Psykologen min ringte meg nettopp for ett praktisk spørsmål og før hun la på spurte hun meg i tillegg om hvordan det gikk i dag, om det var samme som i går eller (jeg hadde time med henne i går)... Også svarte jeg at det gikk det samme mens sannheten er at det egentlig går bedre (jeg har depresjon)... Aner ikke hvorfor jeg svarte som jeg gjorde da, er bare ikke så god på å snakke i telefon osv og ble overrasket av at hun ringte siden det ikke var avtalt og ja...jeg bare tenkte meg ikke helt om før jeg svarte og nå har jeg dårlig samvittighet og er redd hun tenker jeg er en løgner for hun sa hun hadde snakket med de i kommunen som følger meg opp (sa hun i telefonen) og de har sikkert (kanskje/mest sannsynlig) sagt at jeg er bedre siden jeg traff de i dag?

Hva gjør jeg med dette? Tar jeg det opp på neste time eller bare lar jeg det ligge?

Anonymkode: 165be...b9a

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/487962-svarte-feil-n%C3%A5r-psykologen-ringte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Du oversender.

En depresjon går opp og ned. Om du var bedre for 1 time siden  etyr ikke du er bedre nå osv.

Så hun tenker ingenting ang ditt svar der.

Anonymkode: 8c833...1af

Regner med det skulle stå overtenker og ja jeg vet jeg overtenker, er noe jeg sliter veldig med og som jeg forsøker å bli bedre på (å ikke gjøre). 

Jeg håper du har rett og jeg forsøker tenke at det er slik som du skriver når jeg begynner å tenke at behandler nok sikkert tenker negativt om meg. Jeg regner med du mener jeg ikke burde ta det opp neste time mtp måten du svarer på da? (Eller?).

Anonymkode: 165be...b9a

AnonymBruker

Hvis dette plager deg kan du jo fint ta det opp og så samtale litt om hvorfor du svarte som du gjorde. 

Men helt ærlig. Det er vanlig å svare en ting og når man har tenkt seg om så var ikke svaret helt som det hadde blitt om man hadde fått lov til å tenke litt. Det skjer alle.

Anonymkode: e54af...1d8

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...