Gå til innhold

Tredje verdenskrig.

erik123

Anbefalte innlegg

psykedeliker
erik123 skrev (24 minutter siden):

Det du ikke ser er at Trump er venn med Putin, sammen vil de styre verden, og Ukraina faller og senere de baltiske og Nordiske land, og vi får et diktatur, ser du ikke det?

Ikke alle ser dette, nei. Er det da oss eller deg det er noe galt med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

psykedeliker skrev (1 time siden):

Ikke alle ser dette, nei. Er det da oss eller deg det er noe galt med?

Det må du finne ut av selv..Jeg har nok rett. Vent og se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nå har det ikke vært fare for en krig i 50 år. Så du har da ikke jobbet direkte mot den angsten.

Nummer 1 er jo å ikke lese noe om det. Hold deg unna nyheter. Man blir ikke frisk av å fore angsten.

Anonymkode: a48f2...9fe

Nyheter  må man ha for å være oppdatert.  Man må følge med,og forberede seg på krig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
erik123 skrev (Akkurat nå):

Nyheter  må man ha for å være oppdatert.  Man må følge med,og forberede seg på krig..

Nei man må ikke det. Nyheter forer angst.

Selv reiser jeg mye og lever livet mitt her og nå. Koser meg mens jeg lever. Kaste bort lovet mitt med hva hvis gidder jeg ikke. 

Skulle det skje fæle ting, ja da får man forholde seg til det da.

Anonymkode: a48f2...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må gi Ukraina all hjelp de trenger, både fly og skikkelig luftvern. De må ha våpen som rekker langt inn i Russland. Ukraina  kan ikke tape denne krigen. Så spørs det om hvis Trump blir president, hva han vil gjøre. Lar han de i stikken? Europa får klare seg selv. Så må krysse fingre for at Harris blir president. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
erik123 skrev (3 timer siden):

Du har sikkert mottatt viktig informasjon fra DSB «slik bidrar du til Norges beredskap» les og lær.

Anonymkode: c50bc...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...