psykedeliker Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden erik123 skrev (24 minutter siden): Det du ikke ser er at Trump er venn med Putin, sammen vil de styre verden, og Ukraina faller og senere de baltiske og Nordiske land, og vi får et diktatur, ser du ikke det? Ikke alle ser dette, nei. Er det da oss eller deg det er noe galt med? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erik123 Skrevet 4 timer siden Forfatter Del Skrevet 4 timer siden psykedeliker skrev (1 time siden): Ikke alle ser dette, nei. Er det da oss eller deg det er noe galt med? Det må du finne ut av selv..Jeg har nok rett. Vent og se. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erik123 Skrevet 4 timer siden Forfatter Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nå har det ikke vært fare for en krig i 50 år. Så du har da ikke jobbet direkte mot den angsten. Nummer 1 er jo å ikke lese noe om det. Hold deg unna nyheter. Man blir ikke frisk av å fore angsten. Anonymkode: a48f2...9fe Nyheter må man ha for å være oppdatert. Man må følge med,og forberede seg på krig.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden erik123 skrev (Akkurat nå): Nyheter må man ha for å være oppdatert. Man må følge med,og forberede seg på krig.. Nei man må ikke det. Nyheter forer angst. Selv reiser jeg mye og lever livet mitt her og nå. Koser meg mens jeg lever. Kaste bort lovet mitt med hva hvis gidder jeg ikke. Skulle det skje fæle ting, ja da får man forholde seg til det da. Anonymkode: a48f2...9fe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erik123 Skrevet 4 timer siden Forfatter Del Skrevet 4 timer siden Vi må gi Ukraina all hjelp de trenger, både fly og skikkelig luftvern. De må ha våpen som rekker langt inn i Russland. Ukraina kan ikke tape denne krigen. Så spørs det om hvis Trump blir president, hva han vil gjøre. Lar han de i stikken? Europa får klare seg selv. Så må krysse fingre for at Harris blir president. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden erik123 skrev (3 timer siden): Nyheter må man ha for å være oppdatert. Man må følge med,og forberede seg på krig.. Du har sikkert mottatt viktig informasjon fra DSB «slik bidrar du til Norges beredskap» les og lær. Anonymkode: c50bc...145 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.