Gå til innhold

Sliter sånn med tankene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sliter sånn med tankene mine og selv med psykolog så er det helt låst og jeg klarer ikke endre tankegangen.

Det kommer av at jeg har det veldig veldig vanskelig. Øver på å flytte fokus i små doser. Men å gå aktivt inn å stoppe og jobbe og omprogrammere tankene får jeg ikke til! Også blir dét på en måte problemet…

Flere som har det slik?

Anonymkode: fffdb...841

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/488030-sliter-s%C3%A5nn-med-tankene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
UtakknemligDiva skrev (6 minutter siden):

Kjenner til det. Men det er vanskelig når jeg ikke vet hva slags tanker det dreier seg om og hvorfor du har dem.

Det er for det meste tanker om at dette er håpløst. Og desperate tanker om at jeg har det dårlig. Og fortvilelse fordi jeg ikke klarer tenke på noe annet. Osv. Rota meg skikkelig inn og finner liksom ikke veien ut. 

AnonymBruker
UtakknemligDiva skrev (23 minutter siden):

Kjenner til det. Men det er vanskelig når jeg ikke vet hva slags tanker det dreier seg om og hvorfor du har dem.

Også blir jeg så gæren av at jeg ikke klarer å dra meg selv ut av den destruktive spiralen 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Også blir jeg så gæren av at jeg ikke klarer å dra meg selv ut av den destruktive spiralen 

Du klarer å sitte her å skrive om hvordan du har det, begynn å skriv om hvordan du vil ha det.

Anonymkode: 35721...ffc

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du klarer å sitte her å skrive om hvordan du har det, begynn å skriv om hvordan du vil ha det.

Ja kanskje det! 
Hvordan gjør jeg det, skriver positive/alterntaive tanker ned? Eller skissere livet slik jeg vil ha det? 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja kanskje det! 
Hvordan gjør jeg det, skriver positive/alterntaive tanker ned? Eller skissere livet slik jeg vil ha det? 

Jeg ville skrevet ned hvordan jeg ville livet skulle bli.

Men det et jo helt opp til deg, hva du finner ut er best.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg ville skrevet ned hvordan jeg ville livet skulle bli.

Men det et jo helt opp til deg, hva du finner ut er best.

Skal prøve! 
Kanskke det funker å skrive det. Siden jeg ikke klarer hacke tankene mentalt.

Det som er er jo at de tankene og det opphenget og frykten kanskje, er så sterkt, at hvos jeg prøver tenke alternative ting eller positivt eller på noe annet så knekker jeg sammen. 💗

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Skal prøve! 

Det som er er jo at de tankene og det opphenget og frykten kanskje, er så sterkt, at hvos jeg prøver tenke alternative ting eller positivt eller på noe annet så knekker jeg sammen. 💗

Det er ikke farlig å knekke sammen. 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skal prøve! 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...