AnonymBruker Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Jeg bor i borettsalg og har kjøpt leilighet her, er det noen som har ekstra nøkkel til min leilighet da som vaktmester eller styret eller noen? Anonymkode: 43dc1...ab9 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psykedeliker Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Det må jo vaktmesteren eller styret kunne opplyse deg om. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg bor i borettsalg og har kjøpt leilighet her, er det noen som har ekstra nøkkel til min leilighet da som vaktmester eller styret eller noen? Anonymkode: 43dc1...ab9 Da jeg bodde i borettslag (blokk) hadde vaktmester universalnøkkel til alle leilighetene, men de hadde selvfølgelig ikke lov til å låse seg inn uten min tillatelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trinity80 Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Det første man bør gjøre ved kjøp/ leie av leilighet er egentlig å skifte lås. Alle som har hatt inngangsnøkkel til din bolig før deg, kan pr definisjon lage en kopi og dermed fremdeles ha nøkkel. Jeg har aldri gjort dette selv for å være helt ærlig😋 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Trinity80 skrev (4 timer siden): Det første man bør gjøre ved kjøp/ leie av leilighet er egentlig å skifte lås. Alle som har hatt inngangsnøkkel til din bolig før deg, kan pr definisjon lage en kopi og dermed fremdeles ha nøkkel. Jeg har aldri gjort dette selv for å være helt ærlig😋 I et borettslag er ikke det nødvendigvis så enkelt i dag, mange steder er det nøkkelbrikker, andre steder har man en nøkkel som går til både ytterdør, leilighetsdør og kjellerboder og da kan man ikke bare skifte lås. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.