Gå til innhold

Har du store tanker om deg selv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Everybody skrev (45 minutter siden):

Det blir jo sånn på et sted hvor det er ansatte og pasienter. Pasientene må underrette seg etter de ansatte og da blir jo noen ansatte svært sjefete.

"Skjeve" relasjoner finnes overalt i samfunnet. Enten det er lege-pasient, lærer-elev, foreldre-barn, butikkansatt-kunde, osv. Det betyr imidlertid ikke at folk som har mer kunnskap enn oss ser ned på oss. 

Men jeg anerkjenner problemstillingen din, for jeg vet jo at det skjer. Og det er så klart ikke ok. 

Endret av Vendi
AnonymBruker

Jeg har igrunn nok med meg selv. Jeg ser ikke direkte ned på noen. Ser jeg en uteligger som sitter å tigger ser jeg ikke ned på personen, men synes synd på de og tenker de har en historie bak. Men jeg ser ned på de som baksnakker og er stygg mot andre. Ligger nok noe bak der også, men de lar det gå utover andre. Jeg ser hverken opp eller ned på meg selv. Jeg vet jeg er smart, flink og sterk. Samtidig som jeg føler meg svak. 

Anonymkode: df382...44d

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg tenker alle mennesker er like verdifulle og betydningsfulle. 

Anonymkode: f1836...a78

Nei det mener du ikke. Men du skal få noen bonuspoeng av meg for "virtue signalingen" din.

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Med det mener jeg at du tenker du er spesiell, unik? 

Ja, har mine styrker og svakheter, og mine styrker er ganske sterke, men mine svakheter er ganske svake, så spør hva en ser på. 

Anonymkode: c50f9...4ad

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei det mener du ikke. Men du skal få noen bonuspoeng av meg for "virtue signalingen" din.

Ja, har mine styrker og svakheter, og mine styrker er ganske sterke, men mine svakheter er ganske svake, så spør hva en ser på. 

Jo det mener jeg. Men det betyr ikke at jeg liker alle., for det gjør jeg ikke. Men min tankegang er at alle mennesker er like mye verdt uansett. Er klar over alle ikke er enige i det. Men det får så være. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alle har sine styrker og svakheter. Absolutt alle. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...