Gå til innhold

Avsluttet av psykolog

Anbefalte innlegg

Vil bare fortelle noe som jeg synes var rart og sårt. Jeg gikk til psykolog for 1 år siden, og fikk kanskje maks 7-8 timer før jeg ble avsluttet. Ble avsluttet helt uventet en time uten at vi hadde  snakket om det. Jeg gikk til han for å bearbeide og jobbe med et traume da en ungdom i familien døde brått. Ikke mitt eget barn. Jeg sendte han en video av personen som døde, en fin til tok video familien hadde laget av ungdommen. For å dele med psykologen hvem personen var. På neste time sa han ingenting om videoen men valgte å avslutte terapien da han følte vi ikke kom videre og at han kom inn på meg. Å dele denne videoen som hadde ligget ute på sosiale medier med psykologen var stort for meg. Trodde han kom til å kommentere den, og den viser tydelig mye. Ikke noe ble nevnt og hadde bra liksom. 

Anonymkode: ad266...64b

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/488827-avsluttet-av-psykolog/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vil bare fortelle noe som jeg synes var rart og sårt. Jeg gikk til psykolog for 1 år siden, og fikk kanskje maks 7-8 timer før jeg ble avsluttet. Ble avsluttet helt uventet en time uten at vi hadde  snakket om det. Jeg gikk til han for å bearbeide og jobbe med et traume da en ungdom i familien døde brått. Ikke mitt eget barn. Jeg sendte han en video av personen som døde, en fin til tok video familien hadde laget av ungdommen. For å dele med psykologen hvem personen var. På neste time sa han ingenting om videoen men valgte å avslutte terapien da han følte vi ikke kom videre og at han kom inn på meg. Å dele denne videoen som hadde ligget ute på sosiale medier med psykologen var stort for meg. Trodde han kom til å kommentere den, og den viser tydelig mye. Ikke noe ble nevnt og hadde bra liksom. 

Var dette på DPS?

Anonymkode: 2b4b8...75b

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 0.54):

Gikk du i privat terapi etterpå?

Anonymkode: 2b4b8...75b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...