Gå til innhold

Thailand; bare politiattestene mangler

Anbefalte innlegg

I dag morges fikk jeg sendt de nye bildene av soverommene - så nå har vi fått avbildet alle rom i huset (med unntak av kjelleren og et roterom) + bildealbum til barnet. Var på flere fotobutikker for å finne et fotoalbum med "barnemotiv" - men fant bare kjempestore album. Vi kjøpte derfor et lite i sterk god plast og klistret på bamser og andre klistremerker selv - det ble litt merkelig - men forhåpentligvis bra nok. Dermed er det bare politiattestene som mangler - men de tar litt tid her i byen......

Det er iallefall en herlig - men også kriblende følelse at nå er vår "jobb" over - og det er opp til VB og Thailand å avgjøre vår skjebne....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48885-thailand-bare-politiattestene-mangler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

....dette er som på Hotel Cesar ;-)

men lykke til, da! :-))

He-he -det var en god kommentar!

Følger ikke med på den serien selv - men har fått fortalt at adopsjon er et tema der og at adopsjonspappaen ikke har det særlig greit m.h.t. politiattesten. Dette er imidlertid 3. gang vi tar turen til politistasjonen i løpet av et år for å få attest på vår uskyld (eller i allefall mangel på straffeskyld) - så vi blir relativt overrasket dersom de nå skulle finne noe galt. Første gang var jeg imidlertid noe mer nervøs- deltok på noen ulovlige demonstrasjoner i min ungdom (for 20 år siden) - og ble i den sammenheng innbrakt på politistasjonen - og jeg lurte fælt på om ville stå på politiattestene - men hittil har de altså vært plettfrie. Det siste året har jeg definitivt ikke gjort noe galt - så jeg regner med at det vil gå greit denne gangen også - det er bare et spørsmål om TID (man får etterhvert et relativt spesielt forhold til TID når man adopterer).

He-he -det var en god kommentar!

Følger ikke med på den serien selv - men har fått fortalt at adopsjon er et tema der og at adopsjonspappaen ikke har det særlig greit m.h.t. politiattesten. Dette er imidlertid 3. gang vi tar turen til politistasjonen i løpet av et år for å få attest på vår uskyld (eller i allefall mangel på straffeskyld) - så vi blir relativt overrasket dersom de nå skulle finne noe galt. Første gang var jeg imidlertid noe mer nervøs- deltok på noen ulovlige demonstrasjoner i min ungdom (for 20 år siden) - og ble i den sammenheng innbrakt på politistasjonen - og jeg lurte fælt på om ville stå på politiattestene - men hittil har de altså vært plettfrie. Det siste året har jeg definitivt ikke gjort noe galt - så jeg regner med at det vil gå greit denne gangen også - det er bare et spørsmål om TID (man får etterhvert et relativt spesielt forhold til TID når man adopterer).

Jasså, så det er hotell Cæsar-stemning i heimen deres!? :-D

Neida, dette går nok VELDIG bra!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...