Gå til innhold

skrive bok om tanker og spørsmål rundt adopsjon


Gjest 61-62-63 og fir

Anbefalte innlegg

Gjest 61-62-63 og fir

Hallo.

Vi har en adoptert jente fra Korea og jeg har lest mye om adopsjon.

Vi har nå et vennepar som skal adoptere og selvsgt mange spørsmål melder seg.

I den forbindelse fikk jeg en ide. Jeg kunne tenke meg å skrive en bok som jeg har lyst til å kalle 100 spørsmål om adopsjon. DVS Få folk til komme med de mest vanlige, vanskelige, lette, kompliserte, lange, korte osv spørsmål man har hatt ifm en adopsjon samt samle inn ulike svar til disse spørsmålene. Det jeg ser er at mange har de samme spørsmålene og disse går igjen år etter år.

I tillegg kunne jeg tenkt med å ha samlet 10 adopsjonshistorier fra a til Å.

Vet dere om en slik bok finnes og dersom ikke kunne noen tenke seg å bidra????

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Dette synes jeg høres ut som en veldig god idè - jeg hadde kjøpt/leid boken med en gang - kanskje adopsjonsforeningene sammen kunne sponset prosjektet med noen kroner?. Stiller gjerne opp hvis du trenger hjelp. Du treffer meg på:

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...