Vhanja Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars Pytt i panne (fra frysedisken). Pimper den opp med brokkoli og rødløk og har stekt egg til. 0 Siter
påskelilje Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars Pastaskjell i mange farger (heter det det?) og hjemmelaget tomatsaus og kjøttdeig. Mmmm! 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars Var på Egon i dag og da ble det torsk med småpoteter, grønnsaker, hvitløkssmør og grillet lime. Var kjempegodt! 1 Siter
påskelilje Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars Lillemus skrev (40 minutter siden): Var på Egon i dag og da ble det torsk med småpoteter, grønnsaker, hvitløkssmør og grillet lime. Var kjempegodt! Det hørtes bare heeeelt nydelig ut! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars Adeie skrev (3 minutter siden): Biff med brokkolini blir det på meg i dag. Jeg har lyst på en god biff, får det aldri til. Men får kjøpe biffstrimler, det går greit. 0 Siter
Adeie Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars stjernestøv skrev (41 minutter siden): Jeg har lyst på en god biff, får det aldri til. Men får kjøpe biffstrimler, det går greit. Bruker airfryer. Alt blir perfekt i den. 1 Siter
Vhanja Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars I dag ble det Fjordland Chili con carne. Pimpet det opp med ekstra krydder (salt, pepper, cayennepepper, chiliflakes og kumin). Samboer hadde også kjøpt chili tortilla chips til, jeg tok bare noen få flak. Droppet også rømmen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.