Gå til innhold

Hva skal du ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pytt i panne (fra frysedisken). Pimper den opp med brokkoli og rødløk og har stekt egg til.

Fortsetter under...

AnonymBruker
Skrevet

Biffwok på meg i dag.

Anonymkode: f7006...a93

Skrevet

Blir kinesisk take away , kylling i sursøt saus

Dinolina
Skrevet

Laks m poteter og gulrøtter.

påskelilje
Skrevet

Pastaskjell i mange farger (heter det det?) og hjemmelaget tomatsaus og kjøttdeig. Mmmm!

Annonse

Lillemus
Skrevet

Var på Egon i dag og da ble det torsk med småpoteter, grønnsaker, hvitløkssmør og grillet lime. Var kjempegodt! :D 

påskelilje
Skrevet
Lillemus skrev (40 minutter siden):

Var på Egon i dag og da ble det torsk med småpoteter, grønnsaker, hvitløkssmør og grillet lime. Var kjempegodt! :D 

Det hørtes bare heeeelt nydelig ut!

Dinolina
Skrevet

Dagens. Oksegryte m ris og salat.

stjernestøv
Skrevet

To kokte egg og en skive ost. 

lavender
Skrevet

Hjemmelagde vårruller med sursøt saus 😊

Annonse

Dinolina
Skrevet

Spagetti med kjøttdeigsaus.

stjernestøv
Skrevet

Natchos i dag. 

Skrevet

Biff med brokkolini blir det på meg i dag.

stjernestøv
Skrevet
Adeie skrev (3 minutter siden):

Biff med brokkolini blir det på meg i dag.

Jeg har lyst på en god biff, får det aldri til. Men får kjøpe biffstrimler, det går greit. 

Skrevet
stjernestøv skrev (41 minutter siden):

Jeg har lyst på en god biff, får det aldri til. Men får kjøpe biffstrimler, det går greit. 

Bruker airfryer. Alt blir perfekt i den.

Skrevet

I dag ble det Fjordland Chili con carne. Pimpet det opp med ekstra krydder (salt, pepper, cayennepepper, chiliflakes og kumin).

Samboer hadde også kjøpt chili tortilla chips til, jeg tok bare noen få flak. Droppet også rømmen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...