Eva Sofie Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (På 5.2.2025 den 20.05): Dvs. da får jeg lettere ut det jeg vil si, men angsten og "demonene" jeg får mot meg i etterkant er det samme. Hva består dette av? Er det alle tankene du nevner i etterkant, eller noe mer... Har du klart å formulere dette til terapeuten (skriftlig/muntlig?). Hvilken støtte klarer terapeuten å gi deg under konsultasjonene når det blir vanskelig? Jeg er enig i eksponering, og det å ha kontroll over hendelsene gjennom å snakke om det. Forutsatt at du opplever deg regulert innen eget "toleransevindu". PS: Da jeg leste siste del av denne tråden, fikk jeg assosiasjoner til en av Ingvard Wilhelmsens bøker, men husker ikke tittel her og nå. Han er flink til å rasjonalisere følelser og hendelser, og boken inneholder mange konkrete eksempler. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/489971-hvordan-er-det-meningen-at-terapi-egentlig-skal-fungere/page/3/#findComment-4352712 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.