Gå til innhold

Hvilken politikker liker du best og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Likte Siv Jensen, ikke politikken men tøffheten.

Følger alt for lite med til å vite hva de heter.

Han høyreguttungen som er med i voksen virker veldig søt.

Blander man person med politikk så ville jeg vel ikke likt noen, da det ikke finnes dwt perfekte parti.

Anonymkode: a499f...028

Annonse

AnonymBruker

Mimir, uten å stemme Rødt. Ville kanskje gjort det om de hadde stått på prinsippene og ikke pushet våpen til Ukraina.

Ellers superfint at kjeltringen Tajik holdes ute i kulden, til tross for at enkelte mediefolk så for seg en gjeninntreden (for de har jo vært på pølsefest med Tajik). På tide at dama bygger seg opp et anstendig og ikke-snuskete liv, langt unna politikk og rampelys.

Anonymkode: 11d60...062

Worriesome Plenty 2
slabbedask skrev (5 minutter siden):

Høyre kommer ikke til å ta trygden din.

Nei kanskje ikke, men jeg vil tro at de ville nekte en ung variant av meg. Trygd reddet meg fra ett liv på sosialkontorets nåde. Og jeg fikk også ett fast sted å bo takket være velferdsstaten. 

Jeg tror dette har mer med gamle versjonen av AP og gjøre.

Jeg vet ikke om jeg kommer til å stemme. Bakdeler med AP finnes jo helt klart.

AnonymBruker
Worriesome Plenty 2 skrev (7 minutter siden):

Nei kanskje ikke, men jeg vil tro at de ville nekte en ung variant av meg. Trygd reddet meg fra ett liv på sosialkontorets nåde. Og jeg fikk også ett fast sted å bo takket være velferdsstaten. 

Jeg tror dette har mer med gamle versjonen av AP og gjøre.

Jeg vet ikke om jeg kommer til å stemme. Bakdeler med AP finnes jo helt klart.

Det kommer også alle andre partier til å gjøre. Vi må gjøre noe med alle de unge som.nå sliter psykisk, gi de opp å gi de ufør er ikke tingen.

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det kommer også alle andre partier til å gjøre. Vi må gjøre noe med alle de unge som.nå sliter psykisk, gi de opp å gi de ufør er ikke tingen.

Det er diagnoser der det er veldig vanskelig å arbeide som schizofreni og Asperger. Der store deler 80% av schizofrene jobber ikke. I statene havner mange av disse på gata og blir hjemløse.

Annonse

AnonymBruker
Worriesome Plenty 2 skrev (Akkurat nå):

Det er diagnoser der det er veldig vanskelig å arbeide som schizofreni og Asperger. Der store deler 80% av schizofrene jobber ikke. I statene havner mange av disse på gata og blir hjemløse.

Nå sier de jo også selv at klare diagnoser som i dag, vil få ufør fra ung alder vil få det uansett. 

Noe er galt når det er så mange psykisk syke unge dom nå. Dette må ordnes, ikke overses og gi ufør

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nå sier de jo også selv at klare diagnoser som i dag, vil få ufør fra ung alder vil få det uansett. 

Noe er galt når det er så mange psykisk syke unge dom nå. Dette må ordnes, ikke overses og gi ufør

Ja det er nok blitt lett å gi ufør til de som ikke burde ha det.

psykedeliker
slabbedask skrev (På 8.2.2025 den 14.31):

Høyre kommer ikke til å ta trygden din.

Nei, men de vil heller ikke gjøre noe med det sykdomsfremkallende skuespillet store deler av arbeidslivet har blitt. Enn så lenge er det billigere å uføretrygde folk enn å løse problemet, selv om vi stadig får høre det motsatte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...