Gå til innhold

Er det noen her som har oppsøkt terapi igen etter avslutning på DPS?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Ja det er det de gjorde, jeg oppmuntret nå min datter til å ta medisiner. Eneste concerta den seponerte jeg. 

Du så behovene hennes på en annen måte enn foreldrene dine så dine.

Anonymkode: 8ef52...74f

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du så behovene hennes på en annen måte enn foreldrene dine så dine.

Ja det er sant, jeg bestemte meg når jeg var barn at jeg alltid skulle lytte til og støtte mine barn. Å være mamma var det eneste jeg ville. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Ja det er sant, jeg bestemte meg når jeg var barn at jeg alltid skulle lytte til og støtte mine barn. Å være mamma var det eneste jeg ville. 

Så fint❤️

Annonse

stjernestøv
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ble du syk da de var små? Jeg ble syk da mine var ca 12 og 15.

ok, uff er fælt det. ja var syk store deler av barndommen deres og andre måtte trå til, ble mye på mannen. verst var det etter jeg fikk nummer to og var skikkelig syk noen år, burde sikkert tatt ap. men hadde en psykolog på familiekontoret da som trodde på alt det åndelige jeg opplevde, var på mitt verste da de årene der. trodde virkelig jeg var døende men legen fant ikke noe galt. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan syk ble du? 

Anonymkode: 2aa19...d09

Jeg ble alvorlig deprimert (og fikk angst) med nærpsykotiske symptomer. Ble først diagnostisert med BP2, men diagnosen ble fjernet etterhvert. Er fortsatt ikke frisk.

AnonymBruker
stjernestøv skrev (21 minutter siden):

ok, uff er fælt det. ja var syk store deler av barndommen deres og andre måtte trå til, ble mye på mannen. verst var det etter jeg fikk nummer to og var skikkelig syk noen år, burde sikkert tatt ap. men hadde en psykolog på familiekontoret da som trodde på alt det åndelige jeg opplevde, var på mitt verste da de årene der. trodde virkelig jeg var døende men legen fant ikke noe galt. 

Leit å høre om erfaringen din. Godt du hadde en omsorgsfull mann i livet ditt. Det har jeg også.

Annonse

stjernestøv
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Leit å høre om erfaringen din. Godt du hadde en omsorgsfull mann i livet ditt. Det har jeg også.

Ja det er godt vi hadde mannen i livet vårt :) 

AnonymBruker

Klart du kan be fastlegen om ny henvisning til dps. Eller en henvisning til psykisk helsehjelp i kommunen. Bestill time hos fastlegen så finner dere ut av det. Du skal ikke skamme deg for at du sliter med angst, på lik linje som man ikke skal skamme seg over å ha influensa heller. Når du legger bort skammen så tror jeg angsten letter litt også. ❤️💪🏼

Anonymkode: 9c31e...730

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...