Gå til innhold

3 ÅR

Anbefalte innlegg

Gjest KajsaEmma

Jeg sitter her og tenker på morgendagen, tenk at det er 3 år siden jenta mi var her hos meg.

19 april kl 15,48, det tidspunktet kommer jeg alltid til å huske.

Jeg skal ta meg ett par timer fri fra mann og barn i morgen og gå opp til graven.

Jeg skal kjøpe noen fine vårblomster og tenne lys, jeg må ikke glemme å kjøpe "Barbie" roser(rosa roser). Anna var veldig glad i å leke med Barbie.

Nå har Emma fått Barbie slottet og alle tingene etter Anna. det er litt spesielt å se henne leke med Annas ting, men det må jeg bare klare.

Jeg skal ta med meg Annas kassettspiller og spille den sangen vi spilte da hun sovnet inn. Jeg har ikke hørt på den på over 2 år. Det er en nydelig sang ifra "løvenes konge", jeg husker ikke engang hva den heter. Gruer meg veldig til å høre på den ,føler at da kommer alle de vonde tankene igjen. Vi spilte den i begravelsen også.

Gud som jeg savner Anna, det river i hjertet mitt. Jeg vil så gjerne ha henne her hos meg.

Emma og Kajsa trenger storesøsteren sin, noen som kan passe på dem.

Lurer på om noen kommer til å huske dagen i morgen, tror ikke det var noen som husket den ifjor(kun min far) jeg blir så trist når folk ikke vil prate om henne, hun var her i 7 år og alle husket bursdagen hennes da, men nå vil de glemme henne, vil ikke prate om henne. Det føles som ett tabu område. Jeg kommer alltid til å ha 3 døtre ,ingen kan si at jeg har 2 barn for det har jeg ikke.

Det blir nok en stund til jeg kan komme inn på dette forumet nå pga. min mann har fått ny jobb. Vi må levere PC`en tilbake, det ble for dyrt å kjøpe den ut.

Jeg kommer til å savne det utrolig mye, det har hjulpet meg så mye å kunne skrive ned tanker og ord her. Det å lese om deres sorg har også hjulpet meg, jeg tenker kjempemye på dere alle sammen.

Håper at dere vil tenke på oss i morgen og kanskje tenne ett lys for min lille nydelige prinsesse.

JEG ELSKER DEG ANNA!

Hilsen Linda

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49021-3-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mamama

Jeg tenker på deg og på Anna.Jeg kommer aldri til å glemme Anna, og hennes historie. Vi har begge mistet et stort barn helt plutselig, og det har vært godt å lese dine innlegg, og dine svar. Skal tenke ekstra på dere i morgen, så håper jeg du snart kommer inn på nettet igjen.

Klem mamama

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49021-3-%C3%A5r/#findComment-189209
Del på andre sider

Hei KajsaEmma!

Ville bare si at jeg tenker på deg, spesielt i morgen. Det kommer sikkert til å bli en tøff dag.

Det høres så fint ut å tenne lys, pynte med friske blomster, og å spille sangen for henne!

Skal tenne et lys for Anna i morgen.

Har et fint hjertelys jeg tenner for små engler i himmelen, som din Anna!

Gode klemmer fra Hanah

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49021-3-%C3%A5r/#findComment-189315
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...