Gå til innhold

Når vet du om du er avhengig av vival ( beklager mange spm)

Anbefalte innlegg

snusmumeriken96

Jeg tok 10 mg i går, med liten effekt. Derfor tok jeg bare 15 mg nå... orker ikke å være urolig. Litt sint på meg selv fordi jeg brøyt 4 dager regel, og tok jo nettopp vival i går.

Jeg er redd jeg er blitt avhengig av det. Er man avhengig om man må øke dose for å få effekt? 

Fortsetter under...

snusmumeriken96
snusmumeriken96 skrev (Akkurat nå):

Jeg tok 10 mg i går, med liten effekt. Derfor tok jeg bare 15 mg nå... orker ikke å være urolig. Litt sint på meg selv fordi jeg brøyt 4 dager regel, og tok jo nettopp vival i går.

Jeg er redd jeg er blitt avhengig av det. Er man avhengig om man må øke dose for å få effekt? 

Har vanligvis brukt 10 hvert 4 døgn, men de siste gangene har jeg tatt 15.

snusmumeriken96 skrev (35 minutter siden):

Det er et dårlig tegn, når du må ta 15 mg for å få effekt av vival. Da bør du tenke over ditt forbruk og endre det, til en lavere dose.

Anonymkode: 73a90...307

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er et dårlig tegn, når du må ta 15 mg for å få effekt av vival. Da bør du tenke over ditt forbruk og endre det, til en lavere dose.

Anonymkode: 73a90...307

Tar jo overhodet ikke hver dag. 

Har stått på 10 i evigheter.

Annonse

Annonse

Kroppen din har kanskje blitt tilvendt den dosen av Vival og derfor har det ikke helt samme virkning/effekten som det hadde i starten lengere. Sånn er det som oftest med benzo. Man må da som oftest øke dosen for å få noe virkning. Eller bytte til noe sterkere som f.eks valium og ta en kvart, en halv(skal ikke mer til siden de er ganske sterke). Eller du kan finne en annen type angstmedisin, og bare ta disse beroligende f.eks sånn litt etter behov. Da slipper du å ta så mye benzo og du slipper at kroppen din etterhvert vil bli mer og mer avhengig av benzo for å roe ned angsten.

Anonymkode: 332f7...f8f

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Kroppen din har kanskje blitt tilvendt den dosen av Vival og derfor har det ikke helt samme virkning/effekten som det hadde i starten lengere. Sånn er det som oftest med benzo. Man må da som oftest øke dosen for å få noe virkning. Eller bytte til noe sterkere som f.eks valium og ta en kvart, en halv(skal ikke mer til siden de er ganske sterke). Eller du kan finne en annen type angstmedisin, og bare ta disse beroligende f.eks sånn litt etter behov. Da slipper du å ta så mye benzo og du slipper at kroppen din etterhvert vil bli mer og mer avhengig av benzo for å roe ned angsten.

Anonymkode: 332f7...f8f

Vival og Valium er det samme...

Anonymkode: cee94...888

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...