Gå til innhold

Starte med å fortelle om hele livet mitt.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Neste uke skal jeg begynne å snakke om hele mitt lange liv, med behandleren min. Vil ta en tid å fortelle alt, fra barndom og til dags dato. Jeg har ikke klart å prate om hele livet mitt enda, men nå er jeg klar kjenner jeg. Er mye som har hendt fra jeg var barn og frem til 20 årene. Så vil nok få reaksjoner vil jeg tro. Dere som har pratet om livet deres, hvordan taklet dere det, mtp reaksjoner? 

Anonymkode: 56737...e39

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Neste uke skal jeg begynne å snakke om hele mitt lange liv, med behandleren min. Vil ta en tid å fortelle alt, fra barndom og til dags dato. Jeg har ikke klart å prate om hele livet mitt enda, men nå er jeg klar kjenner jeg. Er mye som har hendt fra jeg var barn og frem til 20 årene. Så vil nok få reaksjoner vil jeg tro. Dere som har pratet om livet deres, hvordan taklet dere det, mtp reaksjoner? 

Jeg har ikke opplevd så mye vondt i barndom/ungdomstid. Men det vonde som har skjedd synes jeg det var litt vanskelig og rart å fortelle om. Jeg er ikke en person som gråter.

Anonymkode: ef86f...561

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg har ikke opplevd så mye vondt i barndom/ungdomstid. Men det vonde som har skjedd synes jeg det var litt vanskelig og rart å fortelle om. Jeg er ikke en person som gråter.

Jeg vil gjerne fortelle livshistorien min til behandleren min. Det er viktig for meg og for henne i forhold til behandlingen min. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg vil gjerne fortelle livshistorien min til behandleren min. Det er viktig for meg og for henne i forhold til behandlingen min. 

Jeg forstår. Dette klarer du. Lykke til!

AnonymBruker

Tenker det er viktig for deg å fortelle din historie slik at når dere begynner å jobbe med ting så kjenner hun til historien. Lettere for behandler å se dine plager i sammenheng. Ta det i ditt tempo ❤️

Anonymkode: df111...6df

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...