Gå til innhold

Hentereise med flere små....

Anbefalte innlegg

hei, igjen! Vi skal til Colombia i løpet av året hvis alt går etter planen, og skal reise med to svært aktive "storesøsken" -- gutt på 4 (eller 5) og jente på 2. Er det noen som har gjort turen for å hente nr. 3 og som har erfaring å dele med hensyn til det praktiske? Vi kan gjerne maile utenom dette forum, hvis du har mye å dele :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49106-hentereise-med-flere-sm%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal til Colombia med en gutt på 7 år og en på 2,5 år neste fredag. Vi har utstyrt oss med bøker og leiker og CD spiller og Gameboy til den største. Sist vi reiste var eldstemann 4.5 år . Han sov mesteparten av turen Paris- Bogota og det gikk mye bedre enn forventet. Vil du ha tips så send en mail til [email protected]

Vi skal til Colombia med en gutt på 7 år og en på 2,5 år neste fredag. Vi har utstyrt oss med bøker og leiker og CD spiller og Gameboy til den største. Sist vi reiste var eldstemann 4.5 år . Han sov mesteparten av turen Paris- Bogota og det gikk mye bedre enn forventet. Vil du ha tips så send en mail til [email protected]

Takk for tilbakemelding og GOD TUR!!!!! Høres ut som om vi har tenkt i samme baner. Vi har reist en del med ungene tidligere, og sverger også til slike sett med klistremerker som kan brukes på nytt. Eldstemann har fortsatt ikke blitt introdusert til Gameboy Advance, vi holder igjen slik at det blir overraskelsen på flyet, og lite sammenleggbart dukkehus til vesla. hadde vært supert å høre hva slags erfaringer dere gjør dere mens dere er i Colombia. Jeg kan mailes på [email protected]. Skal sende deg en mail når jeg tror dere nærmer dere å komme hjem, så kan du kanskje gi meg noen flere tips da :).

Hei.

Vi har vært på 2 hentereiser til Korea og hatt søsken med begge gangene.

Første gang var storesøster nærmere 5 år. Andre gang var hun nesten 7år og lillebroren var 2 1/2 år, -begge to var med da vi hentet minstemann som da var 3.5 mnd. . Siste gang hadde vi besteforeldre med. De var til stor hjelp. For vår del har flyturen vært den mest strevsomme, men vi angret aldri på at de var med.

Du må gjerne maile meg hvis du vil.

[email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...