Gå til innhold

sö 21/4 SVT1 kl 15.30 om Thailand-adopsjon og stjeling av barn

Anbefalte innlegg

De som ikke fikk med seg programmet MÅ se det på søndag!!

Under några år på 1970-talet ökade adoptionerna från Thailand explosionsartat. Under bara fyra år kom över 900 barn till Sverige. Men efter thailändska razzior mot barnhem, där polisen hittade stulna barn, fick adoptionsboomen ett tvärt slut. I Sverige är nästan ingenting känt kring vad som egentligen hände. Men nu har de adopterade vuxit upp och kräver svar.

http://www.svt.se/dokument/in/

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

I lys av det lille jeg leser her (har ikke SVT1 eller SVT2, desverre) kan jeg jo skjønne hvorfor systemet i Thailand nå til dags er så omstendig, møysommelig og nitid.

Slike historier som dette gjelder forresten flere land man adopterer fra, men siden de norske foreningene er så nøye har jeg stor tiltro til at det er ryddet opp i alt de eventuelt måtte vite om av slikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...