Gå til innhold

Er du fornøyd med Dol?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg syns det er kjedelig her inne. Har funnet et nytt og hyggelig forum. Ikke Kvinneguiden eller Diskusjon. Glad det fins andre alternativer.

Anonymkode: 05558...8f9

Og dette skriver du fordi? Hva er hensikten med å poste om ett annet forum anonym, når du ikke engang sier hvilket. 

Annonse

Worriesome Plenty 2 skrev (7 timer siden):

Og dette skriver du fordi? Hva er hensikten med å poste om ett annet forum anonym, når du ikke engang sier hvilket. 

Fordi det ikke sant, kanskje? Vedkommende får litt oppmerksomhet på denne måten og det er kanskje målet.

Annonse

AnonymBruker
Trinity80 skrev (1 time siden):

Det har blitt for mange Anonyme innlegg og substansen døde ut med for mange tullete retningslinjer. Så er lenger og lenger mellom hver gang jeg er her. 

Hvile retningslinjer synes du er tullete? 

Anonymkode: 568ee...1d9

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvile retningslinjer synes du er tullete? 

Konkret: generell overformynderi. Det finnes en hel haug av andre forum å diskutere åpent på. Så da blir DOL mindre brukt. Emner som ‘Hva spiste du til middag’ overtar. 

Trinity80 skrev (5 minutter siden):

Konkret: generell overformynderi. Det finnes en hel haug av andre forum å diskutere åpent på. Så da blir DOL mindre brukt. Emner som ‘Hva spiste du til middag’ overtar. 

Og til og med i middagstråden, der man skulle tro det var lov å småprate litt, ryddes det for avsporinger. Helt latterlig. 

AnonymBruker
Babette skrev (Akkurat nå):

Og til og med i middagstråden, der man skulle tro det var lov å småprate litt, ryddes det for avsporinger. Helt latterlig. 

Admin følger garantert ikke med på slike tråder. Ting ble slettet der fordi andre sa ifra.. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Admin følger garantert ikke med på slike tråder. Ting ble slettet der fordi andre sa ifra.. 

Det kan være. Men jeg synes at så lenge man ikke går til direkte personangrep eller sjikanering, kan folk skrive hva de vil. Om man synes det er uinteressant hva folk spiser til middag, er det vel greit å skrive det? Jeg ser ikke problemet, ytringsfriheten bør gjelde.

AnonymBruker
Babette skrev (23 minutter siden):

Det kan være. Men jeg synes at så lenge man ikke går til direkte personangrep eller sjikanering, kan folk skrive hva de vil. Om man synes det er uinteressant hva folk spiser til middag, er det vel greit å skrive det? Jeg ser ikke problemet, ytringsfriheten bør gjelde.

Den gjelder da. Er jo da bare p starte ny tråd. 

Anonymkode: f6235...ef7

AnonymBruker
Babette skrev (2 timer siden):

Folkeskikk skal en jo ikke forvente her inne. Det koster så lite å være hyggelig. 

Anonymkode: 05558...8f9

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...