Gå til innhold

Noen her som bruker Efexor og hvorfor? (vet at jeg har spurt før, men....

Anbefalte innlegg

Gjest psykia

.... fikk bare et "skikkelig svar, så jeg prøver igjen....)

Har begynt på Efexor for 2 uker siden pga depresjon og angslignende.... hva skal jeg si..... "hysteriske" anfall over småting... Dere som også bruker det, hvorfor gjør dere det?

Fortsetter under...

Gjest Miss Saigon

Jeg prøvde Efexor for noen år siden pga depresjon. Klarte riktig nok ikke å stå på den medisinen pga bivirkninger.

I dag går jeg på medisin mot angst. Behandleren min har funnet ut at jeg ikke er deprimert, men at jeg sliter med angst. Derfor går jeg nå ikke på AD

Bruker det ikke nå, men har brukt Efexor tidligere, mot angst og depresjoner.

Jeg bruker efexor nå.. Jeg har OCD og bruker det for det, har ikke hatt noen særlig virkning på meg ennå da, men har ikke brukt det så lenge.. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...