Lindsay Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Hei alle sammen ... Nå er sosialrapporten vår ferdig - den er på tur til suak ... og på tirsdag fikk jeg vite at den hadde ligget over en uke på et kontor og bare ventet på en underskrift av barnevernssjefen i kommunen... En uke ekstra liksom - nå skjønner jeg plutselig hvor ille denne ventegreia er *s* tenker på hvor ille det blir etter en godkjennelse... (får jo håpe vi blir det da!) Jeg lurer veldig mye på hvor lang tid dette skal ta sånn alt i alt .... Vi skal jo adoptere fra Colombia (blir nok ICBF) - tror dere det er heeeeelt på jordet å sette sensommer 2003 som et overordnet mål? at vi kanskje har barnet vårt hjemme til det ...? ;o) Litt utålmodig for tiden .... ønsker meg liksom frem i prosessen - fort fort fort ! Det kjenner dere sikkert til! Vil forresten hilse masse til alle dere som har fått tildelinger og dere som står på farten til DEN store reisen... *s* Gleder meg til vi oxo er der dere er nå....! Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/49219-blir-s%C3%A5-ut%C3%A5lmodig-o/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.