Gå til innhold

Iron Maiden i Trondheim – djevelens budskap på scenen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Iron Maiden spilte i Trondheim nylig, og med seg brakte de sitt velkjente budskap: demoniske symboler, sanger om «Dyret 666» og en scenografi fylt av åndelig mørke. Dette er ikke harmløs rock – det er djevelens propaganda forkledd som musikk.

Bibelen sier: «Ha ikke noe å gjøre med mørkets ufruktbare gjerninger» (Ef 5,11). Når slike krefter hylles i det offentlige rom, må vi som kristne våkne. Dette er ikke kultur – det er åndskamp.

Anonymkode: 2e988...33b

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Iron Maiden spilte i Trondheim nylig, og med seg brakte de sitt velkjente budskap: demoniske symboler, sanger om «Dyret 666» og en scenografi fylt av åndelig mørke. Dette er ikke harmløs rock – det er djevelens propaganda forkledd som musikk.

Bibelen sier: «Ha ikke noe å gjøre med mørkets ufruktbare gjerninger» (Ef 5,11). Når slike krefter hylles i det offentlige rom, må vi som kristne våkne. Dette er ikke kultur – det er åndskamp.

Anonymkode: 2e988...33b

Jeg digger Iron Maiden jeg da :) 

Skrevet

Iron Maiden er fantastisk. Jeg så dem i helga og det var skitbra. Er imponert over at Bruce Dickinson fortsatt har så bra stemme og så mye energi til å være i begynnelsen av 60-årene. 

AnonymBruker
Skrevet

Tror dere kristne har tapt den kampen  

Anonymkode: d812a...229

psykedeliker
Skrevet

Du får poste med brukernavn, så skal du få tilsvar.

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Jeg synes det er morsomt at folk blir provosert av noe så uskyldig som iron maiden. De skulle bare visst hvor mye som er i dere øyne ‘verre’.

Men jeg tipper ts bare skøyer.

Skrevet

Skulle gjerne vært æ konserten i helga. :) Spesielt en sang betyr mye for meg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...