AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:20 Skrevet tirsdag kl 15:20 Hva gjør at du vanker her? Selv er jeg inne bare hvert jubelår. Var mer aktiv for noen år siden. Anonymkode: d29bd...d08 0 Siter
Grendel Skrevet tirsdag kl 15:32 Skrevet tirsdag kl 15:32 Det er mer givende enn å scrolle når jeg skal slå ihjel tid på bussen og ellers. Mer interaktivt kan man si. Det er mange likandes folk her. 0 Siter
laban Skrevet tirsdag kl 15:41 Skrevet tirsdag kl 15:41 Jeg har vært her i over 25 år, fra den gangen det var høy aktivitet på alle delfora og jeg selv bare brukte de som hadde med barn og familie å gjøre. Derfor "kjenner" jeg noen av de andre faste brukerne som har vært her siden 90-tallet. Så det er gammel vane, kombinert med at jeg liker å skrive og diskutere. Jeg holder meg stort sett unna mer tidsslukende sider som Facebook og Kvinneguiden så lenge jeg har DOL. Dessuten gir trådene her litt innsikt i temaer som ellers ville vært ganske ukjente for meg, og det er alltid nyttig. 5 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:42 Skrevet tirsdag kl 15:42 Blitt vane. Er innom noen minutter nå og da. Anonymkode: ad44f...0c8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:44 Skrevet tirsdag kl 15:44 Jeg synes det er koseligere her enn på KG. Anonymkode: 00b0a...b6b 0 Siter
Glitter Skrevet tirsdag kl 15:59 Skrevet tirsdag kl 15:59 For å ha et sted å spørre, ventilere, hjelpe andre og lære av andre. Liker meg bedre her enn på KG. 1 Siter
Lillemus Skrevet tirsdag kl 16:58 Skrevet tirsdag kl 16:58 Gammel vane vond å vende. You can check out any time you want, but you can never leave... 7 Siter
Dorthe Skrevet tirsdag kl 17:14 Skrevet tirsdag kl 17:14 Bare gammel vane, men vanskelig å slutte. 0 Siter
morsan Skrevet tirsdag kl 17:40 Skrevet tirsdag kl 17:40 Gammel vane her også, etter å ha vært her i større og mindre grad siden 1998 Man «kjenner» noen av de gamle brukerne, som laban var inne på. Og så kan det jo også være både interessant og givende å diskutere eller bare prate her. 1 Siter
Sokk Skrevet tirsdag kl 18:51 Skrevet tirsdag kl 18:51 Jeg kom hit pga psykiatri, jeg hadde mange spørsmål som bare ble flere i møte med psykiatrien. Nå føler jeg meg omsider litt ferdig med den biten, men jeg synes fortsatt det kan være interessante tråder og diskusjoner (om enn noe repetitivt og med litt lite aktivitet totalt sett). 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet tirsdag kl 19:58 Skrevet tirsdag kl 19:58 Jeg kom over dette forumet da vi forsøkte å få vårt tredje barn. Hun var bitteliten og 1 kilo ved fødselen. Nå bor hun utenlands hvor hun studerer. Fikk en ordentlig gladmelding fra henne på fredag. Barceloroppgaven var ferdig Nå skal hun først ha litt ferie , så sommerjobb og deretter master hvis hun kommer inn. Miljø og bærekraftig utvikling er det hun er opptatt av. Så pga henne er jeg her og nå er det mest av gammel vane. 2 Siter
påskelilje Skrevet tirsdag kl 20:06 Skrevet tirsdag kl 20:06 Og jeg kom hit da jeg var gravid med førstemann for en generasjon siden. Liker meg her. Lærer mye om andre mennesker og ting jeg før ikke hadde kunnskap om. 2 Siter
påskelilje Skrevet tirsdag kl 21:20 Skrevet tirsdag kl 21:20 Nicklusheletida skrev (1 time siden): Jeg kom over dette forumet da vi forsøkte å få vårt tredje barn. Hun var bitteliten og 1 kilo ved fødselen. Nå bor hun utenlands hvor hun studerer. Fikk en ordentlig gladmelding fra henne på fredag. Barceloroppgaven var ferdig Nå skal hun først ha litt ferie , så sommerjobb og deretter master hvis hun kommer inn. Miljø og bærekraftig utvikling er det hun er opptatt av. Så pga henne er jeg her og nå er det mest av gammel vane. Veide hun bare 1 kilo...?! Det var lite ❤️ Mine tre veide 13,4 kilo til sammen 🙃😅 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet tirsdag kl 21:24 Skrevet tirsdag kl 21:24 påskelilje skrev (3 minutter siden): Veide hun bare 1 kilo...?! Det var lite ❤️ Mine tre veide 13,4 kilo til sammen 🙃😅 De to første veide over 3 kilo. Hun siste ble født for tidlig, men det gikk bra 2 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:05 Skrevet tirsdag kl 22:05 Tidsfordriv i en kjedelig og meningsløs hverdag. Anonymkode: cf69b...e8c 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet tirsdag kl 22:34 Skrevet tirsdag kl 22:34 (endret) Jeg kom hit i 2003 for å spørre NHD. Tror ikke jeg fikk svar de første gangene. Har lett etter tråden men ikke funnet den. Ble vel værende pga psykiatriforumet. Etterheve postet jeg på åpent og. Brukernavn har jeg byttet flere ganger. Endret tirsdag kl 22:34 av Worriesome Plenty 2 0 Siter
morsan Skrevet onsdag kl 06:14 Skrevet onsdag kl 06:14 Worriesome Plenty 2 skrev (7 timer siden): Brukernavn har jeg byttet flere ganger. Het du Worrisome Plenty 1 før? 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet onsdag kl 09:12 Skrevet onsdag kl 09:12 morsan skrev (2 timer siden): Het du Worrisome Plenty 1 før? Hehe nei bare worrysome plenty. 1 Siter
psykedeliker Skrevet onsdag kl 10:14 Skrevet onsdag kl 10:14 Jeg er her for å følge manus. Eller ikke følge manus. Det blir et definisjonsspørsmål. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.