Gå til innhold

Hvorfor er du her på doktoronline?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør at du vanker her?

Selv er jeg inne bare hvert jubelår. Var mer aktiv for noen år siden. 

Anonymkode: d29bd...d08

Skrevet

Det er mer givende enn å scrolle når jeg skal slå ihjel tid på bussen og ellers. Mer interaktivt kan man si.

Det er mange likandes folk her.

Skrevet

Jeg har vært her i over 25 år, fra den gangen det var høy aktivitet på alle delfora og jeg selv bare brukte de som hadde med barn og familie å gjøre. Derfor "kjenner" jeg noen av de andre faste brukerne som har vært her siden 90-tallet. Så det er gammel vane, kombinert med at jeg liker å skrive og diskutere. Jeg holder meg stort sett unna mer tidsslukende sider som Facebook og Kvinneguiden så lenge jeg har DOL.

Dessuten gir trådene her litt innsikt i temaer som ellers ville vært ganske ukjente for meg, og det er alltid nyttig. 

Skrevet

Blitt vane. Er innom noen minutter nå og da.

Anonymkode: ad44f...0c8

Skrevet

Jeg synes det er koseligere her enn på KG. 

Anonymkode: 00b0a...b6b

Skrevet

For å ha et sted å spørre, ventilere, hjelpe andre og lære av andre. 

Liker meg bedre her enn på KG. 

Skrevet

Gammel vane vond å vende.

You can check out any time you want, but you can never leave...

Skrevet

Gammel vane her også, etter å ha vært her i større og mindre grad siden 1998 ;) Man «kjenner» noen av de gamle brukerne, som laban var inne på. Og så kan det jo også være både interessant og givende å diskutere eller bare prate her. 

Skrevet

Jeg kom hit pga psykiatri, jeg hadde mange spørsmål som bare ble flere i møte med psykiatrien. Nå føler jeg meg omsider litt ferdig med den biten, men jeg synes fortsatt det kan være interessante tråder og diskusjoner (om enn noe repetitivt og med litt lite aktivitet totalt sett). 

Nicklusheletida
Skrevet

Jeg kom over dette forumet da vi forsøkte å få vårt tredje barn. Hun var bitteliten og 1 kilo ved fødselen. Nå bor hun utenlands hvor hun studerer. Fikk en ordentlig gladmelding fra henne på fredag. Barceloroppgaven var ferdig :) Nå skal hun først ha litt ferie , så sommerjobb og deretter master hvis hun kommer inn. Miljø og bærekraftig utvikling er det hun er opptatt av. 

Så pga henne er jeg her og nå er det mest av gammel vane. 

Skrevet

Og jeg kom hit da jeg var gravid med førstemann for en generasjon siden. Liker meg her. Lærer mye om andre mennesker og ting jeg før ikke hadde kunnskap om. 

Skrevet
Nicklusheletida skrev (1 time siden):

Jeg kom over dette forumet da vi forsøkte å få vårt tredje barn. Hun var bitteliten og 1 kilo ved fødselen. Nå bor hun utenlands hvor hun studerer. Fikk en ordentlig gladmelding fra henne på fredag. Barceloroppgaven var ferdig :) Nå skal hun først ha litt ferie , så sommerjobb og deretter master hvis hun kommer inn. Miljø og bærekraftig utvikling er det hun er opptatt av. 

Så pga henne er jeg her og nå er det mest av gammel vane. 

Veide hun bare 1 kilo...?! Det var lite ❤️

Mine tre veide 13,4 kilo til sammen 🙃😅

Nicklusheletida
Skrevet
påskelilje skrev (3 minutter siden):

Veide hun bare 1 kilo...?! Det var lite ❤️

Mine tre veide 13,4 kilo til sammen 🙃😅

De to første veide over 3 kilo. Hun siste ble født for tidlig, men det gikk bra :)

Skrevet

Tidsfordriv i en kjedelig og meningsløs hverdag.

Anonymkode: cf69b...e8c

Worriesome Plenty 2
Skrevet (endret)

Jeg kom hit i 2003 for å spørre NHD. Tror ikke jeg fikk svar de første gangene. Har lett etter tråden men ikke funnet den. Ble vel værende pga psykiatriforumet. Etterheve postet jeg på åpent og. Brukernavn har jeg byttet flere ganger.

Endret av Worriesome Plenty 2
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (7 timer siden):

Brukernavn har jeg byttet flere ganger.

Het du Worrisome Plenty 1 før? ;) 

Worriesome Plenty 2
Skrevet
morsan skrev (2 timer siden):

Het du Worrisome Plenty 1 før? ;) 

Hehe nei bare worrysome plenty.

Skrevet

Jeg er her for å følge manus. Eller ikke følge manus. Det blir et definisjonsspørsmål.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...