Gå til innhold

Hva ville du brukt 2 uker sommerferie på om du var helt alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville du brukt 2 uker sommerferie på om du var helt alene? Grunnen til at jeg spør er at jeg begynner på sommerferien min snart og de to første ukene blir jeg helt alene. Lurer litt på hva jeg skal finne på. Skulle gjerne reist vekk, men i år er det ikke aktuelt så blir nok å gå turer i nærområdet, dra på biblioteket, kanskje gå innom en kafe og ta med meg en kaffe og sette meg i parken. 

Lillemus
Skrevet

Helt alene, for meg vil det si at mannen min var bortreist - da ville jeg vært med mine voksne barn, med venninnen min, gått turer, vært i marka, sett på fugler, lest masse bøker, spilt teite spill på mobilen, surfet på nettet, sittet masse på syrommet og spist alt for mye snop. :)  Det hadde vært koselig de første par-tre dagene, men så ville det nok blitt litt ensomt.

Skrevet

Samme her, helt alene hadde betydd at samboer var bortreist. 

Det hadde vært magisk. Jeg elsker min samboer, men er også veldig glad i alenetid. Jeg hadde gått turer, laget meg gode middager som jeg liker, sett masse TV og film, surfet på nett, drukket øl, hørt på YouTube, chattet med ChatGBT... 

AnonymBruker
Skrevet
Vhanja skrev (1 time siden):

Samme her, helt alene hadde betydd at samboer var bortreist. 

Det hadde vært magisk. Jeg elsker min samboer, men er også veldig glad i alenetid. Jeg hadde gått turer, laget meg gode middager som jeg liker, sett masse TV og film, surfet på nett, drukket øl, hørt på YouTube, chattet med ChatGBT... 

Det heter ChatGPT

Anonymkode: 28379...d40

Skrevet (endret)

Mener du helt mutters alene, hele tiden, eller alene som i at den eller de du bor sammen med er bortreist? I førstnevnte tilfelle ville jeg synes det hadde blitt kjedelig å bare være meg i to uker, selv om jeg setter pris på alenetid også. Helt alene ville jeg kost meg i hus og hage, småpuslet litt med diverse gjøremål, gått masse turer, tatt med bok på stranda hvis fint vær, syklet på elsykkelen, sett på TV og surfet på nettet. Men jeg ville syntes det var supert om jeg kunne putte inn noen venninne- og familietreff inne der. Gjerne også over flere dager. 

Endret av morsan
Skrevet
morsan skrev (1 time siden):

Mener du helt mutters alene, hele tiden, eller alene som i at den eller de du bor sammen med er bortreist?

Mente egentlig helt alene, for jeg bor alene til vanlig, har ingen venner å treffe i byen og familien er opptatt. Men er åpen for alle svar da. 

stjernestøv
Skrevet

Sett på serier, chattet med chatgpt og gått noen småturer. 

Nicklusheletida
Skrevet
Siena skrev (1 time siden):

Mente egentlig helt alene, for jeg bor alene til vanlig, har ingen venner å treffe i byen og familien er opptatt. Men er åpen for alle svar da. 

Hva slags interesser har du da ? 

Jeg hadde vært ute på tur med fotoapparat mitt kanskje hver dag. Om kvelden hadde redigert dem og jeg hadde også brukt kveldene til å lage familiealbum. 

Jeg hadde ikke kjedet meg. 

Skrevet
Nicklusheletida skrev (13 minutter siden):

Hva slags interesser har du da ? 

Jeg hadde vært ute på tur med fotoapparat mitt kanskje hver dag. Om kvelden hadde redigert dem og jeg hadde også brukt kveldene til å lage familiealbum. 

Jeg hadde ikke kjedet meg. 

Jeg liker også å fotografere faktisk, men er litt uinspirert for tiden da så kameraet har støvet ned en stund. Også liker jeg å gå tur, diamond painting, strikking og se serier. Familiealbum høres koselig ut, jeg burde nok fått printet bildene mine snart jeg også. Kjekt å kunne ha de fysisk og ikke bare liggende på pcen. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt alene på hytta nå og har vært her i fire uker. Skjer veldig lite men jeg føler jeg har fulle dager. Fysisk aktivitet 1,5-2 timer om morgenen, tv, bok, sitte på verandaen og lese bok eller se på elva, høre på fuglene, snakke med venninner i telefonen, treffer tante og noen venner som bor her i området ca. 1 gang i uka. Blir her i 1,5-2,5 uker til. Blir veldig sliten av å være i byen og ha folk så tett på meg. Skal i behandling til høsten og da kommer jeg meg ikke hit, så jeg benytter anledningen nå. 

Anonymkode: dca10...bc6

psykedeliker
Skrevet

Hadde gått på alt jeg kunne finne av muséer og kulturopplevelser i nærområdet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...