Gå til innhold

5 ting jeg ikke liker med kvinner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nummer én jeg ikke liker ved kvinner, det er at de går rundt med solbriller hele tiden. Og de går også rundt med solbriller når det er overskyet og regner. Er du, er du redd for å se meg i øynene? Hvorfor går du rundt med solbriller på når det er overskyet? 

Hvorfor er kvinner på overtatoerte? Altså 80 % av alle kvinner har tatoveringer. Og det er kanskje bare 20 % av menn som har tatoveringer. Så det liker jeg heller ikke.

Så skal de bare ha hund eller katt. Hva er galt med kaniner og marsvin? Hvorfor kan ikke en kvinne ha en kanin eller et marsvin eller en undulat eller et annet dyr? Ikke fordi jeg har noe imot katter eller hunder. Jeg synes bare de er for like og kjedelige.

En annen ting jeg misliker ved kvinner, det er at de alle sammen er islam- og Palestina-forelsket. Altså, de fleste menn liker faktisk Israel. Altså, kvinner, de liker islam og Palestina, og de fleste menn er faktisk for Israel og jøder og kristne.

Noe annet jeg ikke liner er at de går rundt  med hodetelefoner når de kjører tog og buss, og de stenger av for all dialog med andre mennesker. Altså når du kjører tog eller buss, så kan du ta de der øreklokkene ut av ørene dine, så man kan snakke med deg i stedet for at du gjemmer deg med musikken og hodetelefonene dine. Vær sosial med noen og snakk med andre i stedet for å spille kul og gå med hodetelefonene i ørene dine. Altså, når du tar buss og tog – folk vil gjerne snakke med deg. 

Dere sorterer også ut mennesker og sier at menn ikke er gode nok. Og det er med alle pengene deres, at dere må ha en mann som har penger, penger, penger. Og så regner dere med at hvis han har en høy stilling, eget hus, egen bil, er lege og tjener masse penger, så får dere automatisk mange hundre millioner tusen kroner bare fordi dere er sammen med ham. Og det er en slags fantasiforestilling dere har i hodene deres. Dere tror at bare fordi en mann tjener masse penger og har masse penger i banken, så får dere bare flere tusen kroner til vesker, parfymer og sminke. Dere får penger i hodet fordi han har masse penger. Det er ikke slik at bare fordi en mann tjener masse penger, så får dere masse penger. Bare fordi dere møter en rik mann, betyr det ikke at dere får penger i bøtter og spann. Sånn fungerer det ikke. 

Kvinner har ingen respekt for kjærlighet, fordi jeg vet at kvinner er mer følsomme. Jeg tror kvinner blir mer forelsket enn menn gjør. Og menn, jeg tror ikke menn blir så ofte forelsket, Så jeg tenker at hvis det er to menn som elsker en kvinne, så kunne de godt leve som tre personer i et forhold, to menn og en kvinne, eller to kvinner og en mann. For ekte kjærlighet kommer sjeldent. Og siden kvinner er mer følsomme, så handler det om at de tror de er forelsket i alle mulige forskjellige, og det kommer ikke som på et samlebånd. Det andre jeg vil ta opp er at 80 % av alle kvinner står for skilsmisser, eller det er 80 % av kvinner som slår opp med mannen. Mannen vil nok beholde kvinnen. Det er kvinnen som stikker hele tiden.

Så kommer del nummer fem om hva jeg ikke liker ved kvinner. Det er at hvis en gutt og en jente ikke kan omgås i sjette eller sjuende klasse på en barneskole, så har de en tendens til å sende ham 200-300 km unna til en institusjon og gi ham uføretrygd, og hele tilværelsen hans blir ødelagt i stedet for at han kunne fått lov til å fortsette på en annen skole som lå, for eksempel, 11 km unna i en annen by, og fortsatt bo hjemme hos foreldrene sine. Og han kunne kanskje blitt rørlegger, tømrer, lege eller bilmekaniker, og hatt sitt eget hus, egen bil og fått kone og barn. Og ved å fortsatt bo hjemme hos foreldrene sine, så kunne han bare gått på en annen skole fordi han ikke kan omgås det kvinnelige mennesket. Men i stedet velger de å ødelegge tilværelsen hans og sende ham 200-300 km unna til den andre enden av landet, og la ham gå på uføretrygd og bli en byrde for samfunnet. Og det liker jeg ikke ved kvinner. 

En annen ting jeg heller ikke liker ved kvinner, er at hvis en mann eller en kvinne er fysisk eller psykisk syk, så blir han stemplet som om han ikke kan ta vare på dyr. Så han får ikke lov til å passe hester, kaniner, katter, hunder eller andre dyr. Så får han et stempel om at han ikke kan ta vare på dyr. Og det er sånn kvinnelig tull, så det liker jeg heller ikke ved kvinner. 

En annen ting jeg heller ikke liker ved kvinner, er at hvis man går ute ved stranden og det er sol og sommer og 30 graders varme, så går mennene rundt med bar overkropp. Og det er mange kvinner som ikke tåler at en mann går rundt med bar mage innendørs når det er høysommer. Og det synes jeg de skal holde seg unna. Altså, hvis det er 30 graders varme, og de føler seg støtt og mener at han må ta på seg en T-skjorte når han er innendørs, så synes jeg bare de skal holde kjeft om det, for hvis det er så varmt, så har man jammen rett til å gå rundt med bar overkropp som mann, også innendørs, når det er 30 grader. 

Jeg tror også at kvinner har vanskelig for å si fra hvis de er stresset. Og så oppfatter man en kvinne som sur. Og det er kanskje også noe jeg ikke liker ved kvinner. De må lære å si fra hvis de er stresset, for ellers oppfatter man dem som sure. 

Og så liker jeg heller ikke datingsider, fordi alle mennene som er på en datingside, det er bare 10 % av 100 som får all oppmerksomhet fra kvinner. Det betyr at 90 % av alle datingprofiler på datingsider får ikke en eneste henvendelse eller interesse fra kvinner. Så det liker jeg heller ikke ved kvinner og datingsider, at det bare er 10 % som får all oppmerksomhet.

Kvinner har også en tendens til å sette aldersbegrensninger. Hvis de har en alder, så sier de pluss fem år eldre, fem år yngre, kanskje ti år eldre eller ti år yngre. Og det synes jeg er feil, fordi jeg mener at en 68-årig mann godt kan være sammen med en 30-årig kvinne. Altså, den 68-årige mannen kan fortsatt få barn. Så den 68-årige mannen kan godt få barn med den 30-årige kvinnen og forsørge barnet sitt med den 30-årige kvinnen. Men det er ikke det samme med kvinner, fordi de blir lettere infertile. Så det er noe med 30-40 år eller noe sånt, da kan kvinner ikke få barn lenger, men menn kan få barn til de blir 50, 60, 70 år eller noe sånt. Så derfor synes jeg ikke kvinner skal sette en aldersbegrensning på datingsider med pluss eller minus ti år. For i teorien kan det jo godt la seg gjøre at en 30-årig kvinne får barn med en 65-årig mann, og han kan forsørge barnet og gi det alt det trenger, ikke sant? Men det er ikke det samme for kvinnen, fordi kvinnenes eggproduksjon stopper, men mannen kan fortsette å få barn, så det skal man ikke sammenligne. 

En annen ting jeg heller ikke liker ved kvinner, er at unge kvinner skal leve livet, feste, og reise, og når de endelig bestemmer seg for å slå seg til ro og stifte familie, så treffer de ofte veggen fordi de har ventet for lenge med å stifte familie. Så det er ofte lettere for dem å stifte familie når de er unge, og ikke når de er halvgamle. Så de vil heller feste, ha det gøy og reise, og når de endelig velger å stifte familie, så blir det for sent for dem. 

Jeg har også fått høre at det er mange single-arrangementer i USA der det faktisk bare er kvinner, og hvis det kommer en mann, så kommer det 20 kvinner. Så menn holder seg borte fra sånt som speeddating og single-arrangementer i USA. Jeg vet ikke hvorfor, men hvis noen kan svare meg på hvorfor menn ikke møter opp til single-arrangementer, at det er 90 % kvinner på sånne ting i USA, så er du velkommen til å gi meg et svar på det.

De første par gangene de er på date og akkurat har blitt kjent, så synes jeg det er greit at mannen betaler hele regningen. Men når det har gått et eller to år, så synes jeg de skal dele regningen hvis de går ut og spiser. Og så tenker du kanskje at det er veldig fint å være en uavhengig kvinne som har barn og sier at hun ikke trenger noen mann. Men det kommer nok, når hun blir litt eldre, at hun trenger hjelp til forskjellige ting med bilen og hagen. Så det er tøft å være en sånn uavhengig kvinne. Så hvis hun har en mann å være sammen med, så hjelper det jo mye med forskjellige ting.

En annen ting jeg ikke liker ved kvinner, er for eksempel hvis man har spist middag, så får man beskjed om at du må putte kniven og gaffelen og bestikket i oppvaskmaskinen. Og du skal bare sørge for deg selv, ta ditt eget bestikk, og så er tankegangen at det bare handler om å sørge for seg selv. Og det vil jeg ikke gi kvinner rett i, at man bare skal sørge for seg selv, fordi når jeg og min gode venn Ole er i campingvognen, så støvsuger han og klipper gresset, og jeg tømmer toaletttanken og vasker bestikk og tallerkener. Så vi må alle hjelpe til som en stor familie. Så det der med at man bare skal sørge for seg selv hele tiden, som mange kvinner mener, synes jeg er feil. Jeg synes man skal hjelpe til som en stor familie, som i eksempelet jeg ga med campingvognen med min gode venn, han klipper gresset, støvsuger, og så går jeg og vasker kniver, gafler, bestikk, tømmer toaletttanken, rydder senger og andre ting. Så vi må alle hjelpe til som en stor familie. Så det med kvinner som tenker at man bare skal sørge for seg selv, for eksempel med bestikk i oppvaskmaskinen, det synes jeg er feil. Og man skal heller ikke gå rundt og fortelle andre folk at de må vaske fingrene sine. Det kommer som en selvfølge. Det gjør man, for hvis man sier sånt, så begynner folk bare å gjøre det motsatte i protest.

Anonymkode: 460fc...c88

AnonymBruker
Skrevet

Føltes det godt å spy ut alt dette? 

Det er fint vær ute. Skru av PCen og gå ut og få deg litt frisk luft. 

Anonymkode: 79c28...df0

Skrevet

En ting jeg ikke liker med menn, er at de alltid generaliserer.

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Er dette no

e TS har opplevd selv, eller er det noe han har plukket opp i en incell gruppe.

Er TS jomfru, og derfor bitter?

AnonymBruker
Skrevet

Og det var dagens? Haha Hva skal en si til alt dette da? Har han noen positivt i det hele tatt vedr kvinner? 

Anonymkode: 4ef40...ef9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

En annen ting jeg misliker ved kvinner, det er at de alle sammen er islam- og Palestina-forelsket. Altså, de fleste menn liker faktisk Israel. Altså, kvinner, de liker islam og Palestina, og de fleste menn er faktisk for Israel og jøder og kristne

Anonymkode: 460fc...c88

Ja isteden for "De gode mot De onde", ser kvinner bare "De sterke mot De svake", og vil alltid være på "de svakes" side. Om tyske nasee soldater sultet i Norge etter å ha invadert oss, ville norske kvinner løpt ut med mat til dem, for da er de de svake og må hjelpes....

Nå er jeg ikke helt der hvor jeg anser Israel som "De gode" men relativt sett er de mindre onde enn muslimene det skal de ha (skal ikke så mye til da..) :P Jødene/Israel "troller" dessverre litt for mye til at jeg gidder å "kjempe" for dem, nå er vel ikke dette riktig sted å være mer spesifikk, selv om moderatorer og admins trolig er frøkener med palestinaskjerf, må de jo forholde seg til annonsører og da er plutselig israel kritikk noe mer problematisk, av "grunner" (som ikke skal nevnes). Men for å være vag nok til å ha en sjangse til å ikke bli BANNET fra interwebben vil jeg si at jeg personlig IKKE en tilhenger av bla.a jødiske varianter av omskjæring, dans, eller uhell som leder til at skip synker.

Noe sånt 🤠

Anonymkode: a7bec...e8e

psykedeliker
Skrevet

Noen må ha glemt å ta medisinene sine idag. Hvor er medisinmenigheten når vi trenger dem?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det var betydelig mer enn 5 ting her...

Anonymkode: 2e9eb...4c9

AnonymBruker
Skrevet

Her mistenker jeg no' tullings.

Anonymkode: d2db1...eba

Everybody
Skrevet

Jeg tror det er en kvinne som skrev dette.

UtakknemligDiva
Skrevet (endret)

Innlegget ditt var så langt at jeg ikke gadd lese gjennom alt sammen nu.

Men en ting jeg ikke liker med kvinner er den EVIGHETEN de bruker på toalettet. 

Alle offentlige steder bør fjerne speil på kvinnetoalettet. Jeg stod i kø på et kjøpesenter for et par uker siden. 5 menn gikk inn og ut (ingen kø på herretoalettet), mens jeg enda stod på samme flekken i den køen. 

Endret av UtakknemligDiva
UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Føltes det godt å spy ut alt dette? 

Det er fint vær ute. Skru av PCen og gå ut og få deg litt frisk luft. 

Anonymkode: 79c28...df0

Sol og blå himmel ikke sant? Det er ikke alle som synes det er fint vær.

Gjest Adeie
Skrevet

Oi da. Var da fælt. Ja jeg har tatoveringer, nå er jeg 50, og fikk min første som 18, altså før det ble populært. Synes det er flott å se alle som går rundt med kunst på huden. Jeg synes det er vakkert. 

Har hatt rotter i 20 år. Men også hun, katt og papegøye. Sistnevnte måtte omplassere til ett sted der de hadde flere papegøyer da den skulle drepe alle mannfolka i huset for å ha meg alene. Nå har den egen kjærste, og jeg har lært at jeg synes fugler bør få fly fritt.

Blander meg ikke inn i kriger.

Men én ting jeg ikke leker er grinete folk, og den kategorien er kanskje du i?

Ps, skriver uten briller  gidder ikke rette opp feil.

AnonymBruker
Skrevet

og sånn går nu dagan…

Anonymkode: 9debc...839

Skrevet

Ja her var det mye artig generalisering. Og langt mer enn fem ting 😆

Jeg har forresten flere ganger sett i SoMe menn som klager over at bruk av hodetelefoner gjør damene utilgjengelige –  «folk vil gjerne snakke med deg». Nå gjelder ikke det meg, fordi jeg nesten aldri bruker ørepropper/hodetelefoner, men også fordi jeg er heldigvis stort sett er for gammel til at ukjente menn bare vil «snakke litt» med meg når jeg sitter på bussen. Det «pussige» er at menn som klager over at fremmede damer i offentlige rom ikke vil være selskapsdamer og «snakke litt» ikke er så interessert i å snakke med andre, enslige menn. Da er det ikke så viktig bare å få snakket litt likevel.

Det er vel grunn til å tro at det ikke bare er historien om sjuendeklassingen som ble sendt bort 2-300 km fra foreldrene sine som er selvopplevd her. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...