Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Random, men noen som har dundyne (helårs eller sommer) og er disse deilige?

har hatt en fra Princess j var fornøyd med men må bytte. Og Princess er en del dyrere enn kid

Anonymkode: 95a1a...ae3

emilie321
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Random, men noen som har dundyne (helårs eller sommer) og er disse deilige?

har hatt en fra Princess j var fornøyd med men må bytte. Og Princess er en del dyrere enn kid

Akkurat nå så har jeg bare vinterdyne fra Kid, men har tidligere hatt sommerdyne og de har vært gode. Bør egentlig ha ny sommerdyne, men skal prøve å drøye ett år.  Akkurat nå så bruker jeg en gammel og utslitt vinterdyne som sommerdyne. Når jeg bestemmer meg for å kjøpe, så blir det fra Kid.  Uansett så venter jeg til de har 50% på dundyner, det har de innimellom. 

Skrevet

Jeg har en sommerdyne fra Kid og er fornøyd.  Jeg tror jeg har en vinterdyne fra KID også, men den er for varm der vi bor nå.  

Lillemus
Skrevet

Jeg kjøpte en dundyne fra Kid til mannen i fjor, en mellomtykk, han bruker den som sommerdyne og er storfornøyd med den. Kostet vel et par tusen til halv pris.

UtakknemligDiva
Skrevet (endret)

Hvor det kjøpes er ikke det som er viktigst. Det er innholdet.

Kommer dunken fra ender som følger dyrevelferd? 

Jo mer dun jo bedre. Det puster. 

Dun betyr ikke nødvendigvis varmt, da må du se på vekta på dynen. 

Fjær fungerer som fyll, dun er det som puster. 

Endret av UtakknemligDiva
AnonymBruker
Skrevet
emilie321 skrev (17 timer siden):

Akkurat nå så har jeg bare vinterdyne fra Kid, men har tidligere hatt sommerdyne og de har vært gode. Bør egentlig ha ny sommerdyne, men skal prøve å drøye ett år.  Akkurat nå så bruker jeg en gammel og utslitt vinterdyne som sommerdyne. Når jeg bestemmer meg for å kjøpe, så blir det fra Kid.  Uansett så venter jeg til de har 50% på dundyner, det har de innimellom. 

De har salg på nettbutikken nå så jeg, men var så mye utsolgt:(

husker du hva slags dommerdyne? Er de litt myke fluffy og tykkelse på selvom sommerdyne? Vil ikke det skaø føles som et laken liksom 😆

AnonymBruker
Skrevet
UtakknemligDiva skrev (10 timer siden):

Hvor det kjøpes er ikke det som er viktigst. Det er innholdet.

Kommer dunken fra ender som følger dyrevelferd? 

Jo mer dun jo bedre. Det puster. 

Dun betyr ikke nødvendigvis varmt, da må du se på vekta på dynen. 

Fjær fungerer som fyll, dun er det som puster. 

Ja har skjønt at vekten er viktig. Men de veldih lette dynene blir også veldig flate eller?

UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja har skjønt at vekten er viktig. Men de veldih lette dynene blir også veldig flate eller?

Den er såklart tynnere. Men er det viktig at dynen er høy? da må du kjøpe tykkere dyne. 

AnonymBruker
Skrevet
UtakknemligDiva skrev (3 minutter siden):

Den er såklart tynnere. Men er det viktig at dynen er høy? da må du kjøpe tykkere dyne. 

Hmm ja, nei vil jo ha en dyne som ikke er så tjukk og varm

men om de tynne fortsatt føles som «dyne» og ikke pledd liksom 

emilie321
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

De har salg på nettbutikken nå så jeg, men var så mye utsolgt:(

husker du hva slags dommerdyne? Er de litt myke fluffy og tykkelse på selvom sommerdyne? Vil ikke det skaø føles som et laken liksom 😆

Hadde en dobbelt dyne og den var passe tynn, den føles ikke som å ha et laken på. 

UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hmm ja, nei vil jo ha en dyne som ikke er så tjukk og varm

men om de tynne fortsatt føles som «dyne» og ikke pledd liksom 

Hva med vektdyne? 

Det med dun er jo veldig lette, men dun er jo tykkere enn et flatt pledd

Skrevet

Tror jeg kjøpte dynene mine enten i 2014 eller 2016 (husker ikke om jeg tok med meg dynene da jeg og eksen gikk hva hverandre eller om jeg kjøpte nye)

Uansett, jeg bruker samme dundyner året rundt. Er det skikkelig kaldt ute på vinteren så tar jeg begge dynene oppnå hverandre. Da holder jeg varmen. 

Tror dynene ble kjøpt på KID. Hele dynene er sydd i firkanter med dun i hver "lomme" eller firkant da. Det gjør at dunet holder seg jevnt i hele dynen framfor at all dunet skal samles i en stor klump i bunnen av dyna. 

Ellers så funker det fint å vaske dyna. Etter vask slenger jeg dyna i tørketrommelen med 5-6 tennisballer i. Da blir den tørr, ren og fluffy. :)

Har en vektdyne, men ble ikke helt venn med den. Jeg snur meg en god del før jeg faller til ro så det ble litt plagsomt. Men tror jeg egentlig har godt av vektdyne for ifølge klokken får jeg bare sånn 5% dyp søvn og feks 15 REM-søvn. Så mesteparten av søvnen er lett søvn. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...