AnonymBruker Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Jeg er kvinne i 30 årene som synes det er så skummelt å date at jeg lar det stoppe meg fra å få kjæreste. Vet ikke helt hva jeg ville med denne tråden.... men kanskje noen har noen gode råd til å klare å tørre hoppe i det? Anonymkode: 90bac...df9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Har ikke du skrevet om dette mange ganger før? Anonymkode: e6551...9b9 0 Siter
Thebutterfly Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (På 15.6.2025 den 21.54): Jeg er kvinne i 30 årene som synes det er så skummelt å date at jeg lar det stoppe meg fra å få kjæreste. Vet ikke helt hva jeg ville med denne tråden.... men kanskje noen har noen gode råd til å klare å tørre hoppe i det? Anonymkode: 90bac...df9 Jeg vil råde deg å først finne deg selv uten en kjæreste. Finne en ro. Og at du kjenner når du er klar. Ikke gjør det kun pga andres forventninger ihvertfall. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (På 15.6.2025 den 21.54): Jeg er kvinne i 30 årene som synes det er så skummelt å date at jeg lar det stoppe meg fra å få kjæreste. Vet ikke helt hva jeg ville med denne tråden.... men kanskje noen har noen gode råd til å klare å tørre hoppe i det? Anonymkode: 90bac...df9 vær glad du er (ung) jente, og hopp i det, det går seg til (fordi du er jente). Bare vær obs på at dating apper lett gir deg feil gutt (for noe langvarig) fordi alle jentene vil ha noen få % av guttene, så de guttene bare går rundgang på hele bygda og er ikke ute etter noe langvarig ofte. Anonymkode: 89398...68e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.