UtakknemligDiva Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni (endret) Så skal man betale regninger da, kommer den identifiseringsgreia der du bekrefter, men etterpå? bare et blankt dokument. Du skal kunne trykke «bekreft». Og det er ikke bare når det gjelder dette, Det er også når man skal betale billetten til Ruter. «Teknisk feil» . Det er teknisk feil omtrent hele tiden! Og se på de nye fremkomstmidlene.. Fof ikke å nevne elbiler i samme slengen. Verdens lengste kjøreturer. Må jo lade etter hver jævla halvtime. Men sikkert noen biler som går lenger. Ja jeg vet noen av dere nå kommer med noe sånn som «elbiler er jo det beste! mye mer miljøvennlig» så ikke gidd. Endret 16. juni av UtakknemligDiva 0 Siter
Vhanja Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni Det er store fordeler med elektroniske løsninger. Det gjør veldig mye mer enkelt og effektivt. Så er det noen ganger det ikke fungerer som det skal, og da blir det tungvint. Så kan man velge om man vil fokusere på det negative eller det positive. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni UtakknemligDiva skrev (14 minutter siden): Fof ikke å nevne elbiler i samme slengen. Verdens lengste kjøreturer. Må jo lade etter hver jævla halvtime. Enten har du en eldgammel el-bil eller så kjører du vanvittig fort. Min bil kan kjøre rundt 400 km på fulladet batteri og mange av de nyeste kjører mye lengre enn det også. 0 Siter
Gjest Adeie Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni UtakknemligDiva skrev (15 timer siden): Så skal man betale regninger da, kommer den identifiseringsgreia der du bekrefter, men etterpå? bare et blankt dokument. Du skal kunne trykke «bekreft». Og det er ikke bare når det gjelder dette, Det er også når man skal betale billetten til Ruter. «Teknisk feil» . Det er teknisk feil omtrent hele tiden! Og se på de nye fremkomstmidlene.. Fof ikke å nevne elbiler i samme slengen. Verdens lengste kjøreturer. Må jo lade etter hver jævla halvtime. Men sikkert noen biler som går lenger. Ja jeg vet noen av dere nå kommer med noe sånn som «elbiler er jo det beste! mye mer miljøvennlig» så ikke gidd. Hæ? Hver 4 time må jeg stoppe for å etterfylle litt strøm. For min del en grei pause etter endel timer i bil. Selv opplever keg lite tekniske feil, skjer jo, men det fikses fort. Strålende fornøyd med nye ting. Gleder meg til jeg slipper å ha med telefon, bankkort etc, og kun kan betale med ett blikk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Adeie skrev (9 minutter siden): Hæ? Hver 4 time må jeg stoppe for å etterfylle litt strøm. For min del en grei pause etter endel timer i bil. Selv opplever keg lite tekniske feil, skjer jo, men det fikses fort. Strålende fornøyd med nye ting. Gleder meg til jeg slipper å ha med telefon, bankkort etc, og kun kan betale med ett blikk. Er det på trappene at man bare kan betale med et blikk? Evt chip i hånden? Anonymkode: 6faff...033 0 Siter
Gjest Adeie Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er det på trappene at man bare kan betale med et blikk? Evt chip i hånden? Anonymkode: 6faff...033 Vet ikke. De har teknologien, så er bare viljen det står på. 0 Siter
Glitter Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Greier ikke irritere meg over slike ting som bare er sånn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.