Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre som camper?

Vi skal altså på telttur i sommer (Sverige). Vi har et stormkjøkken og en elektrisk grillpanne. Kjølebaggen er ikke megastor.

Hva foreslår dere til middag? Egg og bacon til frokost har jeg forstått er et must, men middag tar jeg gjerne imot forslag på

AnonymBruker
Skrevet

Ble veldig ofte pytt i panne her, for å få brukt opp frokosten. Samt enkle ting som taco, pølser, burger o.s.v. Tilbehør til disse kommer jo litt ann på størrelsen på kjølebaggen såklart. 

Anonymkode: 72286...29e

Lillemus
Skrevet
Fru2020 skrev (19 timer siden):

Er det andre som camper?

Vi skal altså på telttur i sommer (Sverige). Vi har et stormkjøkken og en elektrisk grillpanne. Kjølebaggen er ikke megastor.

Hva foreslår dere til middag? Egg og bacon til frokost har jeg forstått er et must, men middag tar jeg gjerne imot forslag på

Til middag kan dere jo grille mye forskjellig. Vi har kjøpt grillrister som dette: 

https://www.biltema.no/fritid/grill/grilltilbehor/grillrist-2000030808?gad_source=1&gad_campaignid=20567858629&gclid=CjwKCAjwpMTCBhA-EiwA_-MsmTGNYn523Sl6v93NNqN_5Z9xGvG0lUidDOOFsvljf_FjphMcMhMyFhoCynAQAvD_BwE

pluss den som ser ut som en fisk, disse er helt gull! Jeg liker veldig godt å grille laks og ørret og vi griller også (nakke)koteletter eller tynne kjøttskiver, det går fort og smaker kjempegodt. Har potetsalat og grønt til.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ble veldig ofte pytt i panne her, for å få brukt opp frokosten. Samt enkle ting som taco, pølser, burger o.s.v. Tilbehør til disse kommer jo litt ann på størrelsen på kjølebaggen såklart. 

Anonymkode: 72286...29e

Takk for tips. Kjøleboksen er egentlig grei i størrelse. Jeg lærte i fjor at jeg ikke skal fylle den med en kartong hvitvin🙈

Lillemus skrev (5 timer siden):

Til middag kan dere jo grille mye forskjellig. Vi har kjøpt grillrister som dette: 

https://www.biltema.no/fritid/grill/grilltilbehor/grillrist-2000030808?gad_source=1&gad_campaignid=20567858629&gclid=CjwKCAjwpMTCBhA-EiwA_-MsmTGNYn523Sl6v93NNqN_5Z9xGvG0lUidDOOFsvljf_FjphMcMhMyFhoCynAQAvD_BwE

pluss den som ser ut som en fisk, disse er helt gull! Jeg liker veldig godt å grille laks og ørret og vi griller også (nakke)koteletter eller tynne kjøttskiver, det går fort og smaker kjempegodt. Har potetsalat og grønt til.

Takk for tips. De så jo veldig greie ut

Lillemus
Skrevet
Fru2020 skrev (2 timer siden):

Takk for tips. De så jo veldig greie ut

De er helt supre, da slipper man problemer ved snuing av maten på grillen og man slipper at det setter seg fast eller faller ned i kullet... 

Skrevet

Finnbiff og potetmos. Grønnsaker og kjøtt/fisk i aluminiumsfolie er enkelt og veldig godt. Pinnebrød er godt og koselig å sitte å steke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...