Nicklusheletida Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (På 20.6.2025 den 7.07): På tapasbordet bør det stå noe som ikke er marinert i hvitløk og andre spisse saker. Jeg ble invitert på tapas og fant ikke en ting jeg likte. Det endte med at de stekte en frossenpizza til meg. Jeg synes hvitløk er så ekkelt at jeg brekker meg. Anonymkode: 2f36a...e28 Jeg lurer på om det sier mer om deg enn om maten ? 😉. Fikk du lov til å være gjest der igjen tro ? Jeg tror ikke det blir nødvendig å steke frossenpizza til mine gjester. De har oppdragelse. 2 Siter
frosken Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden morsan skrev (11 timer siden): Men det er jo veldig vanlig at tapasbord har skinke, ost, focaccia og bacondadler – ingenting av dette bruker å være marinert med eller uten hvitløk Jeg tåler ikke hvitløk (uten at jeg utbasunerer det som gjest), og setter derfor veldig stor pris på at det også serveres noen "renere" retter som nettopp skinke, ost, focaccia og småpoteter. (For øvrig er det utrolig upraktisk å ikke tåle hvitløk!) 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden frosken skrev (5 minutter siden): Jeg tåler ikke hvitløk (uten at jeg utbasunerer det som gjest), og setter derfor veldig stor pris på at det også serveres noen "renere" retter som nettopp skinke, ost, focaccia og småpoteter. (For øvrig er det utrolig upraktisk å ikke tåle hvitløk!) Det blir mye uten hvitløk, tenker jeg Venninna mi skal foressten lage focaccia og ta med seg. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.