Gå til innhold

Hvilke hobbyer har du / hva gjør du på fritiden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke hobbyer har du / hva gjør du på fritiden? 😊

Anonymkode: 330c0...ff0

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør du på fritiden? 

Anonymkode: c6939...706

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva gjør du på fritiden? 

Anonymkode: c6939...706

Sitter for det meste hjemme og ser på serier 🙈 Derfor jeg spør her, for å forhåpentligvis få litt inspirasjon til å gjøre litt mer fornuftige ting 😊

FjellOgDalar
Skrevet

Fritid er ikke min sterkeste side ;). Jeg er ofte ganske sliten etter å ha vært ute og forsøkt å holde fokus på studier mv. Da trenger jeg gjerne å slappe av.. Men sitter litt mer foran div. skjermer enn det som er bra. Prøver derfor å komme meg mest mulig ut av huset. Jeg har f.eks. dilla på et mobilspill som ligner på PokemonGo. Så ikke helt uten skjerm det heller, men jeg kommer meg i alle fall ut og får rørt på meg. Kobler av og får mestringsfølelse. Ellers henger jeg med venner, prater med de på Messenger, besøker familie. Tester ut ulike restauranter. Spiller også gitar, men må tilstå det ikke har blitt så mye av det i det seinere. Nå skal jeg imidlertid øve inn noe til en konfirmasjon, så det skal bli gøy. Liker også å skrive. 

Lillemus
Skrevet
FjellOgDalar skrev (4 minutter siden):

Jeg har f.eks. dilla på et mobilspill som ligner på PokemonGo.

Hva er det? Jeg har Pokemon Go, men det hadde vært gøy med noe nytt også. :) Prøvde Harry Potter-spillet en gang, men skjønte så lite at jeg ikke gadd prøve å sette meg mer inn i det, vet ikke om det floppet fullstendig?

Skrevet
Lillemus skrev (2 minutter siden):

Hva er det? Jeg har Pokemon Go, men det hadde vært gøy med noe nytt også. :) Prøvde Harry Potter-spillet en gang, men skjønte så lite at jeg ikke gadd prøve å sette meg mer inn i det, vet ikke om det floppet fullstendig?

Det ble lagt ned etter noen år. Så synd, for jeg likte det veldig godt. :( 

FjellOgDalar
Skrevet
Lillemus skrev (3 minutter siden):

Ingress, som var forløperen til PoGo. Hvis det høres interessant ut, kan jeg anbefale denne spillelista med videoer som forklarer det man trenger for å komme gang. Og GRØNT lag er BEST hehe. 

Lillemus
Skrevet
FjellOgDalar skrev (2 minutter siden):

Ingress, som var forløperen til PoGo. Hvis det høres interessant ut, kan jeg anbefale denne spillelista med videoer som forklarer det man trenger for å komme gang. Og GRØNT lag er BEST hehe. 

Nja, det så ikke helt ut som det var i min gate. :) Lastet ned Pikmin bloom da, foreløpig skjønner jeg ikke så mye, men det blir vel - poenget ser i alle fall ut til å være at jo flere skritt man går, jo flere blomster kan man plante.

AnonymBruker
Skrevet
FjellOgDalar skrev (1 time siden):

Fritid er ikke min sterkeste side ;). Jeg er ofte ganske sliten etter å ha vært ute og forsøkt å holde fokus på studier mv. Da trenger jeg gjerne å slappe av.. Men sitter litt mer foran div. skjermer enn det som er bra. Prøver derfor å komme meg mest mulig ut av huset. Jeg har f.eks. dilla på et mobilspill som ligner på PokemonGo. Så ikke helt uten skjerm det heller, men jeg kommer meg i alle fall ut og får rørt på meg. Kobler av og får mestringsfølelse. Ellers henger jeg med venner, prater med de på Messenger, besøker familie. Tester ut ulike restauranter. Spiller også gitar, men må tilstå det ikke har blitt så mye av det i det seinere. Nå skal jeg imidlertid øve inn noe til en konfirmasjon, så det skal bli gøy. Liker også å skrive. 

Går du alene på restaurant? 

FjellOgDalar
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Går du alene på restaurant? 

Nei, det blir for kjedelig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...