AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Hva var den siste boken du leste og hvilket terningkast vil du gi den? Tenkte kanskje dette ville være en kjekk tråd for å få tips til bøker å lese Anonymkode: 8a178...7c3 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Fehmers Liste er den første boken jeg har lånt på et bibliotek som jeg faktisk har lest siden jeg var barn. Var på et bibliotek i 2014 men den boken ble åpnet et par ganger. Lånte den søndag og er på side 289. Tja jeg er ikke god på å vurdere terningkast. Hvordan du liker den eller hvordan den er skrevet? Men at jeg har lest over halve boka på 3 døgn (utenom timene jeg har brukt på jobb og andre ting) er et godt tegn. 0 Siter
Osten Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Gater jeg har levd - Nikolai Torgersen, terningkast 5 0 Siter
Ekstra Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni (endret) Jævla menn, av Andrev Walden. Veldig bra, men ikke jævla bra, etter min mening. Morsom, men litt forglemmelig, liksom? 5 stjerner. Leser gjerne om flere tips her Endret 24. juni av Ekstra 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Jeg har nettopp lest de tre første bøkene i serien om "Sjøredderne" av Rebekka Edgren Alden, en ny, svensk krimforfatter. Handlingen er lagt til den svenske skjærgården (ikke så veldig originalt...) ettersom det jo er i seiler- og båtmiljøet handlingene utspiller seg. Synes det var litt lite driv og spenning, det tok liksom for lang tid før noe virkelig skjedde, mye prat for å komme frem til poenget liksom - så serien så langt får ikke mer enn en svak firer hos meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.