Gå til innhold

Hva var den siste boken du leste og hvilket terningkast vil du gi den?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva var den siste boken du leste og hvilket terningkast vil du gi den?

Tenkte kanskje dette ville være en kjekk tråd for å få tips til bøker å lese :) 

Anonymkode: 8a178...7c3

UtakknemligDiva
Skrevet

Fehmers Liste er den første boken jeg har lånt på et bibliotek som jeg faktisk har lest siden jeg var barn. Var på et bibliotek i 2014 men den boken ble åpnet et par ganger. 

Lånte den søndag og er på side 289. 

Tja jeg er ikke god på å vurdere terningkast. Hvordan du liker den eller hvordan den er skrevet? 

Men at jeg har lest over halve boka på 3 døgn (utenom timene jeg har brukt på jobb og andre ting) er et godt tegn.

Skrevet

Gater jeg har levd - Nikolai Torgersen, terningkast 5

Skrevet (endret)

Jævla menn, av Andrev Walden. Veldig bra, men ikke jævla bra, etter min mening. Morsom, men litt forglemmelig, liksom? 5 stjerner.

Leser gjerne om flere tips her :) 

Endret av Ekstra
stjernestøv
Skrevet

Sagaen om isfolket igjen 6 stjerner. :) 

Lillemus
Skrevet

Jeg har nettopp lest de tre første bøkene i serien om "Sjøredderne" av Rebekka Edgren Alden, en ny, svensk krimforfatter. Handlingen er lagt til den svenske skjærgården (ikke så veldig originalt...) ettersom det jo er i seiler- og båtmiljøet handlingene utspiller seg. Synes det var litt lite driv og spenning, det tok liksom for lang tid før noe virkelig skjedde, mye prat for å komme frem til poenget liksom - så serien så langt får ikke mer enn en svak firer hos meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...