Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her jeg bor har vi problemer med at andre som ikke bor her, kommer å kaster søppel. Det innebærer at vi ofte ikke får kastet vårt eget søppel fordi det er fullt. Veldig frustrerende.  Så nå er det snakk om at vi må bygge inn søppel dunkene og å få på lås. Synes det er helt sprøtt at det har blitt sånn.   Hvordan er det hos dere?   Har dere låst inn søpla? 

AnonymBruker
Skrevet

Oj, det er ganske sprøtt. Hvor kommer all søppla fra da? Er det folk med hytte i nærområdet eller noen som kaster så ekstremt mye søppel at de ikke har plass i egen søppeldunk? Jeg bor i by i større borettslag, har ikke problemer her. 

Anonymkode: 26218...c57

Skrevet

Jeg opplevde det der jeg bodde før, et borettslag og vi hadde en ekstra stor beholder til papirsøppel. Jeg så faktisk folk komme i bil og kaste papir/papp i vår dunk. Det er så utrolig frekt, og rart at det er blitt sånn. Jeg sa fra til styret, men jeg aner ikke om de har tatt noen forholdsregler etter at jeg flyttet. Veldig slitsom at man må låse inn søppeldunkene.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Oj, det er ganske sprøtt. Hvor kommer all søppla fra da? Er det folk med hytte i nærområdet eller noen som kaster så ekstremt mye søppel at de ikke har plass i egen søppeldunk? Jeg bor i by i større borettslag, har ikke problemer her. 

Tror det er fastboende som tydeligvis ikke har nok plass hos seg selv.

Skrevet
Osten skrev (6 minutter siden):

Jeg opplevde det der jeg bodde før, et borettslag og vi hadde en ekstra stor beholder til papirsøppel. Jeg så faktisk folk komme i bil og kaste papir/papp i vår dunk. Det er så utrolig frekt, og rart at det er blitt sånn. Jeg sa fra til styret, men jeg aner ikke om de har tatt noen forholdsregler etter at jeg flyttet. Veldig slitsom at man må låse inn søppeldunkene.

Ja, det er det vi har opplevd her også. Vet at flere borettslag i byen her har måttet låse inn søpla, så det er tydeligvis et stort problem. 

AnonymBruker
Skrevet
emilie321 skrev (Akkurat nå):

Tror det er fastboende som tydeligvis ikke har nok plass hos seg selv.

Det er ganske sært da. Kjedelig å måtte styre og låse inn bare fordi folk ikke har folkeskikk. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ganske sært da. Kjedelig å måtte styre og låse inn bare fordi folk ikke har folkeskikk. 

Helt enig!

AnonymBruker
Skrevet
emilie321 skrev (4 minutter siden):

Helt enig!

Alternativet er vel å ta de på fersken og si fra at det ikke er greit eller sette opp kamera og skilt, men kanskje ikke så lett å få til. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alternativet er vel å ta de på fersken og si fra at det ikke er greit eller sette opp kamera og skilt, men kanskje ikke så lett å få til. 

Tror det enkleste er å sette opp gjerde med dør m/lås.  Det burde ikke vært nødvendig 

Skrevet

Det blir mer og mer vanlig at man må bruke nøkkelbrikke for å åpne søppelcontainerne i borettslag.

Skrevet
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Det blir mer og mer vanlig at man må bruke nøkkelbrikke for å åpne søppelcontainerne i borettslag.

Det er jo egentlig helt sprøtt 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...