emilie321 Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Her jeg bor har vi problemer med at andre som ikke bor her, kommer å kaster søppel. Det innebærer at vi ofte ikke får kastet vårt eget søppel fordi det er fullt. Veldig frustrerende. Så nå er det snakk om at vi må bygge inn søppel dunkene og å få på lås. Synes det er helt sprøtt at det har blitt sånn. Hvordan er det hos dere? Har dere låst inn søpla? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Oj, det er ganske sprøtt. Hvor kommer all søppla fra da? Er det folk med hytte i nærområdet eller noen som kaster så ekstremt mye søppel at de ikke har plass i egen søppeldunk? Jeg bor i by i større borettslag, har ikke problemer her. Anonymkode: 26218...c57 0 Siter
Osten Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Jeg opplevde det der jeg bodde før, et borettslag og vi hadde en ekstra stor beholder til papirsøppel. Jeg så faktisk folk komme i bil og kaste papir/papp i vår dunk. Det er så utrolig frekt, og rart at det er blitt sånn. Jeg sa fra til styret, men jeg aner ikke om de har tatt noen forholdsregler etter at jeg flyttet. Veldig slitsom at man må låse inn søppeldunkene. 0 Siter
emilie321 Skrevet 24. juni Forfatter Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Oj, det er ganske sprøtt. Hvor kommer all søppla fra da? Er det folk med hytte i nærområdet eller noen som kaster så ekstremt mye søppel at de ikke har plass i egen søppeldunk? Jeg bor i by i større borettslag, har ikke problemer her. Anonymkode: 26218...c57 Tror det er fastboende som tydeligvis ikke har nok plass hos seg selv. 0 Siter
emilie321 Skrevet 24. juni Forfatter Skrevet 24. juni Osten skrev (6 minutter siden): Jeg opplevde det der jeg bodde før, et borettslag og vi hadde en ekstra stor beholder til papirsøppel. Jeg så faktisk folk komme i bil og kaste papir/papp i vår dunk. Det er så utrolig frekt, og rart at det er blitt sånn. Jeg sa fra til styret, men jeg aner ikke om de har tatt noen forholdsregler etter at jeg flyttet. Veldig slitsom at man må låse inn søppeldunkene. Ja, det er det vi har opplevd her også. Vet at flere borettslag i byen her har måttet låse inn søpla, så det er tydeligvis et stort problem. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni emilie321 skrev (Akkurat nå): Tror det er fastboende som tydeligvis ikke har nok plass hos seg selv. Det er ganske sært da. Kjedelig å måtte styre og låse inn bare fordi folk ikke har folkeskikk. Anonymkode: 26218...c57 0 Siter
emilie321 Skrevet 24. juni Forfatter Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ganske sært da. Kjedelig å måtte styre og låse inn bare fordi folk ikke har folkeskikk. Anonymkode: 26218...c57 Helt enig! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni emilie321 skrev (4 minutter siden): Helt enig! Alternativet er vel å ta de på fersken og si fra at det ikke er greit eller sette opp kamera og skilt, men kanskje ikke så lett å få til. Anonymkode: 26218...c57 0 Siter
emilie321 Skrevet 24. juni Forfatter Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alternativet er vel å ta de på fersken og si fra at det ikke er greit eller sette opp kamera og skilt, men kanskje ikke så lett å få til. Anonymkode: 26218...c57 Tror det enkleste er å sette opp gjerde med dør m/lås. Det burde ikke vært nødvendig 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Det blir mer og mer vanlig at man må bruke nøkkelbrikke for å åpne søppelcontainerne i borettslag. 0 Siter
emilie321 Skrevet 24. juni Forfatter Skrevet 24. juni Lillemus skrev (1 minutt siden): Det blir mer og mer vanlig at man må bruke nøkkelbrikke for å åpne søppelcontainerne i borettslag. Det er jo egentlig helt sprøtt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.