Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal du bruke sommerferien på? 🌞🏖️🏊‍♀️🍹

Anonymkode: 250ee...d8b

påskelilje
Skrevet

Jeg skal på biltur med mine gamle foreldre,  fra Sørlandet til nordvestlandet. Vi skal bl.a. besøke sønnen min, som bor der oppe. En uke skal vi være avgårde.  Gleder meg!

Etter det, skal mannen og jeg til Vestlandet og besøke svigermor. Blir en del vedlikeholdsarbeid der, på diverse bygninger vi har der 😉

Siste del av ferien skal jeg ha hjemme. Da kommer dattera og kjæresten hjem på ferie. Gleder meg til å treffe dem igjen ❤️

Så skal mannen og jeg ha en langhelg i Danmark i august,  etter at vi har begynt å jobbe igjen. Blir fint!

Nicklusheletida
Skrevet

Vi skal først være på hytta i 3 uker. Skal gjennomføre et lite prosjekt der i år. Utenom dette prosjektet er planen mange fjellturer.

Deretter en uke jobb før vi tar ei ny uke ferie. Drar da til nordnorge. Der skal vi besøke yngstedatter som har sommerjobb der andre året på rad , på et helt fantastisk flott sted.

Så blir det er par avspaseringsdager til utlandet.  Uteeksaminering av samme datter. 

Skrevet

Vi skal til det faste stedet vi pleier å være i Sverige og denne gangen skal vi også få til både litt tog og litt båt mens vi er der. :) Vi satser også på en tur eller to på hesteryggen (dagsturer) og håper på en del finvær så det blir flere turer på hytta, de siste årene har det vært veldig lite hytte, dessverre. En lengre tur til regner jeg med at det også blir, selv om vi har bestemt noe ennå, men det pleier å bli to turer lengre hjemmefra.

Vi har planer om et par utelandsdestinasjoner, men ettersom en av oss har flyforbud av helsemessige årsaker i år, så blir ikke det før til neste sommer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...