Gå til innhold

Å gå ute alene om natten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om å gå alene ute om natten? Er det en risiko man ikke burde ta eller er det helt i orden? 

Anonymkode: 0dd6c...574

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva tenker dere om å gå alene ute om natten? Er det en risiko man ikke burde ta eller er det helt i orden? 

Det kommer altså an på så mange ting at det er helt umulig å svare på!

AnonymBruker
Skrevet
Lady HM skrev (15 minutter siden):

Det kommer altså an på så mange ting at det er helt umulig å svare på!

For meg så hjelper det stort sett å komme seg litt ut og gå litt, men jeg er ganske pyse så er litt redd det skal skje noe negativt også.

påskelilje
Skrevet

Synes det høres helt nydelig ut å vandre ute om natta. Jeg gjør det aldri, fordi jeg bor sammen med andre 😅

AnonymBruker
Skrevet
påskelilje skrev (1 minutt siden):

Synes det høres helt nydelig ut å vandre ute om natta. Jeg gjør det aldri, fordi jeg bor sammen med andre 😅

Ja, jeg trives mye bedre med å vandre ute om natta enn om dagen, minus det at jeg er litt nervøs da.

påskelilje
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, jeg trives mye bedre med å vandre ute om natta enn om dagen, minus det at jeg er litt nervøs da.

Jeg har alltid vært glad i mørket og i natta. Sjelden jeg går ute om natta, dessverre!

AnonymBruker
Skrevet
påskelilje skrev (Akkurat nå):

Jeg har alltid vært glad i mørket og i natta. Sjelden jeg går ute om natta, dessverre!

Du kan jo alltids gjøre det en gang i blant da? Sånn hvis du føler for det og har lyst liksom? 

UtakknemligDiva
Skrevet

Ingen lov nekter deg å gå ute om natten. Jeg har gjort det mange ganger.

AnonymBruker
Skrevet
UtakknemligDiva skrev (Akkurat nå):

Ingen lov nekter deg å gå ute om natten. Jeg har gjort det mange ganger.

Det skjønner jeg jo, bare lurer på hvor trygt/farlig det faktisk er.

AnonymBruker
Skrevet

Etter  2 om natta i ukedager er det lite folk ute. Dette gjelder også de kriminelle. Da jeg leverte aviser om natten var jeg mer redd hunder enn folk.

Anonymkode: 498eb...904

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg antar det ikke er dette du tenker på, men sønnen her i huset elsket å gå tur sent på kvelden og en kveld holdt det på å gå galt. Han gikk på en turvei, dette var i desember og det var glatt og han skled på isen og gikk overende. Heldigvis brakk han "bare" overarmen. Han kunne slått hodet og slått seg bevisstløs og om han hadde blitt liggende i kulda, det er ikke så sannsynlig at det hadde kommet noen der ved midnatt en iskald desembernatt... Og hvor lang tid det hadde tatt før søstra (som var den eneste som var våken) hadde reagert på at han ikke kom hjem, er vanskelig å si.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...