AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Opp igjennom tidene så har man jo sett folk som har gått ut i avisen for å forsøke å finne igjen en person de enten bare så eller snakket med på toget/bussen/sett inn det som passer. Hvis du så en slik artikkel i en avis og du innså at denne personen vedkommende etterlyste var deg hva ville du tenkt og gjort? Hadde du stått frem eller ikke? Anonymkode: 3f4df...3b8 0 Siter
Babette Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Hvis jeg husket vedkommende og var interessert selv, ville jeg tatt kontakt, men ikke stått fram i avisen. 1 Siter
Ekstra Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni (endret) AnonymBruker skrev (20 timer siden): Opp igjennom tidene så har man jo sett folk som har gått ut i avisen for å forsøke å finne igjen en person de enten bare så eller snakket med på toget/bussen/sett inn det som passer. Hvis du så en slik artikkel i en avis og du innså at denne personen vedkommende etterlyste var deg hva ville du tenkt og gjort? Hadde du stått frem eller ikke? Anonymkode: 3f4df...3b8 Det kommer jo helt an på om dette var en person jeg ønsket å treffe. Må legge til, etter å ha sett @Babettes kommentar:; Ville ikke ønsket å "stå frem" offentlig, nei. Endret 26. juni av Ekstra 0 Siter
morsan Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Enig med forantalende – om jeg hadde tatt kontakt kom an på om jeg ønsket det selv. Og uansett ville jeg ikke hatt dette ut i det offentlige 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.