Gå til innhold

Redd naboene skal høre meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har så lenge jeg har bodd alene vært redd for at naboene/utleier skal høre meg. Spesielt mtp lyd på musikk og tv. Har aldri fått noen klager og jeg tror jo kanskje de egenetlig ikke hører? Eller hører veldig lavt? Men likevel synes jeg det er ubehagelig. Noe å gjøre noe med?

Anonymkode: 0fcf9...0ab

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo bare spørre dem neste gang du treffer på dem.

Anonymkode: 6a6af...707

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du kan jo bare spørre dem neste gang du treffer på dem.

Anonymkode: 6a6af...707

Er ikke det litt rart å spørre om?

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg tenker det er helt greit å spørre om. Du trenger jo ikke spørre «om de hører deg», men du kan spørre om det forekommer at de plages av lyd fra TV og musikk fra deg, og du kan jo samtidig si at du prøver å ta hensyn.

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det som er rart er å spørre alle andre enn de(n) det gjelder når man lurer på noe helt spesifikt.

Skrevet

Jeg vet at naboene hører meg. Jeg hører også dem. Sånn er det å ha naboer. 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar føler meg dum nå :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for alle svar føler meg dum nå :) 

Det har du ingen grunn til. :) Det å ta hensyn til naboene sine og folk rundt seg, er en god egenskap, men det skal ikke gå så langt at du blir selvutslettende heller. :) Så lenge du ikke bråker på natten (sånn 23-07) så tåler man å høre lyder fra leiligheten din innimellom på dagtid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...