AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Har du noen matretter - middag eller lunsj, som du alltid kan spise og har lyst på? - Selv når du har dårlig matlyst eller er matlei? Anonymkode: 7f606...133 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Har du noen? Anonymkode: 0488f...5e4 Nei, spiser bare dritt. Aka sjokolade, potetgull, is, smågodt osv. Anonymkode: 7f606...133 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har du noen matretter - middag eller lunsj, som du alltid kan spise og har lyst på? - Selv når du har dårlig matlyst eller er matlei? Anonymkode: 7f606...133 Hjemmelaget fiskegrateng med gulrot, brokkoli og en god smørklatt på. Grillet laks med potetsalat og grønt (salat, paprika, tomat og agurk). Grillet nakkekotelett med samme tilbehør som laksen. Fiskesuppe (løk, laks, gulrot, sellerirot, fløte og krydder). Hjemmelaget pizza. 0 Siter
Soleil70 Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Yoghurt med havregryn og rosin Knekkebrød med kaviar og kokt egg Kyllingfilet med ovnsbakte grønnsaker og potetbåter Fiskekaker med kokt potet og gulrot 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Jeg går ut og spiser pizza hvis jeg er matlei. Da spiser jeg i hvert fall ikke frossen pizza. 0 Siter
morsan Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni (endret) Jeg synes alltid det er godt med grovt brød med pålegg. Kaviar er et pålegg jeg aldri går lei. Endret 25. juni av morsan 0 Siter
Stikkelsbær Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Spekemat, eggerøre og godt flatbrød. Kan spises til frokost, middag og kveldsmat. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Toro tomatsuppe masse ekstra pasta, stek opp masse pølse i terninger, leg pølser og pasta samt en real dose revet ost i en skål og hell den varme suppa over. Smaker ikke dette da er jeg ikke i form. Anonymkode: e1623...87e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.